Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: من با صداقت به مردم عرض می کنم بنده هم که رئیس جمهور هستم هنوز واکسن نزدم. ما هم در دولت عین خود مردم بر اساس سن واکسن تزریق می کنیم. من مسئول سطح بالایی را نمی شناسم که خارج از سند واکسیناسیون واکسن زده باشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: همیشه باید بال ملت و دولت باهم حرکت کنند تا به نقطه مطلوب برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم آگاه هستند که این ویروس طولانی شده و این ویروس تا آخر سال هم دست از سرمان بر نمی‌دارد.

وی ادامه داد: این ویروس هست و در حال جهش است و با اسم‌های مختلف جهش می کند. همچنان دارویی قطعی برای این ویروس نیست. تنها راه حل امروز همان رعایت پروتکل‌ها است.

رییس جمهور اظهار کرد: خوشبختانه در برابر این ویروس واکسن کوتاه تر از زمانی که فکر می شد وارد بازار شد. زمانش را کوتاه کردند و واکسن به بازار آمد و این ویروس واکسن پذیر شد. همه آن هایی که واکسن زیاد استفاده کردند مثلا ۶۰ الی ۷۰ درصد جمعیت شان واکسن زده زنجیره انتقال را قطع کرده است.

روحانی گفت: نیاز به واکسن با تعداد واکسنی که در دنیا وجود دارد یکی نیست، میلیون در مقابل میلیارد است. پنج الی شش کشور هستند که فقط توانستند میزان خوبی از جمعیتشان را واکسینه کنند.

روحانی خطاب به کسانی که عقیده داشتند به مسئولین واکسن تزریق شده است گفت: من با صداقت به مردم عرض می کنم بنده هم که رئیس جمهور هستم هنوز واکسن نزدم. ما هم در دولت عین خود مردم بر اساس سن واکسن تزریق می کنیم. من مسئول سطح بالایی را نمی شناسم که خارج از سند واکسیناسیون واکسن زده باشد.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی ستاد ملی مبارزه با کرونا دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح «مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی» و در پاسخ به تذکر محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قبلا به اشتباه گفته می‌شد که مالیات بر سوداگری به دنبال گرفتن مالیات از ۹۰ درصد مردم است حال این‌که این مالیات سوداگران را دنبال می‌کند.

وی توضیح داد: سوداگر کسی است که با نیت سوءاستفاده وارد بازار می‌شود و حجم وسیعی از ارز و طلا و خودرو را خریداری کرده تا مثلا سه ماه بعد به چند برابر قیمت فروخته تا سود ببرد این قانون مانع از این کار می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند آن هم مربوط به کسانی که مالیات نمی‌دهند و فقط سود هنگفت برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • دانشمندان واکسنی ساخته‌اند که می‌تواند با هر گونه سویه ویروسی مبارزه کند
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند
  • وقتی که فقرای ایرانی هم خارج را دیدند!
  • پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران