Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از میراث آریا، بخش ویژه هجدهمین جشن تصویر سال با عنوان آیین‌های جهان نوروز که در گالری فرهنگسرای نیاوران برپاست و با محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در هفته‌های گذشته تعطیل شده بود، از امروز بازگشایی و تا دو هفته آینده برپا خواهد بود.

این نمایشگاه از نهم فروردین ماه ۱۴۰۰ با نمایش ۱۲۰ عکس، ۱۵ پوستر و ۱۵ کاریکاتور شروع به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه آیین‌های جهان نوروز که با حمایت طرح تهران ۱۴۰۰ و با همراهی کمیسیون ملی یونسکو در ایران و مجموعه فرهنگسرای نیاوران برپا شده است، در برگیرنده آثار هنرمندان ایرانی در رشته‌های عکاسی، کاریکاتور و گرافیک (پوستر) با موضوع آیین‌ها و مراسم نوروز در پنج کشور ایران، تاجیکستان، آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان و چین است.

مراسم معرفی برگزیدگان این بخش متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه بخش ویژه هجدهمین جشن تصویر سال، با عنوان آیین‌های جهان نوروز در سه رشته عکس، پوستر و کارتون روز دوشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۰در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت اما با توجه به افزایش محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی مراکز فرهنگی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، بازدید از این نمایشگاه متوقف شد.

نوروز در ایران و افغانستان به‌منزله آغاز سال نو است و در کشورهای تاجیکستان، جمهوری آذربایجان قرقیزستان، قزاقستان، سوریه، عراق، گرجستان، آلبانی، چین، ترکیه، ترکمنستان، هند، پاکستان و ازبکستان تعطیل رسمی همراه با برپایی جشن‌های متنوع اقوام در هر کشور است.

برچسب‌ها فرهنگسرای نیاوران کمیسیون ملی یونسکو ازبکستان پاکستان ستاد ملی ترکمنستان افغانستان قزاقستان سوریه آذربایجان آلبانی گرجستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگسرای نیاوران کمیسیون ملی یونسکو ازبکستان فرهنگسرای نیاوران کمیسیون ملی یونسکو ازبکستان پاکستان ستاد ملی ترکمنستان افغانستان قزاقستان سوریه آذربایجان آلبانی گرجستان اخبار کنکور آیین های جهان نوروز فرهنگسرای نیاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، مسلمانان جهان را خوشحال کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبریک به رزمندگان ایران اسلامی به ویژه نیروی هوافضای سپاه بابت انجام اقدام تنبیهی علیه رژیم اشغالگر اظهار کرد: این عملیات غرورآفرین موجب شادی ملت فلسطین، غزه، مسلمانان جهان و مردم مسلمان ایران اسلامی شد.

آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جلسه ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا اظهار کرد: حتی کسانی که قشر مذهبی نیستند اما به ایران علاقه دارند هم از این قضیه خوشحال هستند، این یک مساله ملی است و همه از این موضوع احساس غرور کردند.

وی افزود: نیروهای مسلح در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، به جایی رسیده که اینگونه با دشمنان اسلام، بشریت و نسل‌کشی مبارزه می‌کنند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام کمتر از چند روز پاسخ مناسب را دادند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی ابراز کرد: به عنوان یک ایرانی افتخار کرده و احساس غرور می‌کنم و به تمامی رزمندگانی که این عملیات را فداکارانه انجام دادند و مقابل دشمن ایستادند درود می‌فرستم.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات، ضمن پاسخ مناسب به رژیم صهیونیستی به آمریکایی‌ها نیز پیام دادند که اگر در این مسئله ورود کنند تکلیفشان مشخص است و آمریکایی‌ها نیز دیشب اعلام کردند که نمی‌خواهند وارد درگیری با ایران شوند و از رژیم صهیونیستی نیز خواستند تا ورود نکرده و پاسخ ندهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسوایی در کشتی جهان؛ چامیزو: آذربایجان رشوه داد نگرفتم
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی
  • سپاه پاسداران، مسلمانان جهان را خوشحال کرد
  • نمایش آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر
  • آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد
  • یزدانی و زارع در صدر رده بندی برترین آزادکاران جهان
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به دکتر رئیسی به مناسبت عید فطر