Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:04:15 GMT

جراحی مغز کودک ۱۰ ساله در بیمارستان شهدای ایذه

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۹۷۹۷

جراحی مغز کودک ۱۰ ساله در بیمارستان شهدای ایذه

امرالله اورکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کودکی ۱۰ ساله به دلیل سقوط از ارتفاع دچار عارضه مغزی شده بود، در بیمارستان شهدای ایذه و توسط جراح مغز و اعصاب مورد عمل جراحی قرار گرفت و پس از سه روز بستری و با به دست آوردن هوشیاری کامل از بیمارستان مرخص شد.

رئیس بیمارستان شهدای ایذه افزود: در گذشته بیماران ضربه مغزی برای مداوا به مرکز استان خوزستان منتقل می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به وضعیت کرونایی شهرستان ایذه اشاره و بیان کرد: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان روند بستری بیماران کرونایی در بیمارستان کاهش پیدا کرده است.

اورکی با بیان اینکه این روند بسیار شکننده است و احتمال بازگشت وضعیت بحرانی به شهرستان وجود دارد، تأکید کرد: مردم از حضور در مراسم عزا و شادی پرهیز کنند؛ همچنین بهترین واکسن برای مردم استفاده از ماسک است.

به گزارش خبرنگار مهر، با عبور کشور از موج چهارم کرونا، شهرستان ایذه از وضعیت قرمز خارج شد و در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

کد خبر 5212210

منبع: مهر

کلیدواژه: ایذه عمل جراحی مغز دانشگاه علوم پزشکی اهواز ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا فطریه ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل ماه مبارك رمضان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!

هرچند مشخص نیست که در این شرایط حساس چه اصراری بر، گشت ارشاد است و در پی آن حاشیه های پیرامونش و تولید محتوای مفت و مجانی برای امثال اینترنشنال.

با این حال دیروز یکی از دوستان و همکاران قدیم -که مدتی پیش کمرش را به جهت مشکل دیسک به پزشکان حاذق سپرده بود- تصویری از فاکتور بیمارستان خصوصی- ارسال کرد. در این فاکتور به جز هزینه ها –لابد برای یک بیمارستان خصوصی قابل قبول است!- اما نکته ای عجیب توجهم را جلب کرد.

در این عکس -که من نام بیمار و پزشک و بیمارستان را لاک گرفته ام اما اصل فاکتور جهت ارایه به مسوولین مربوطه حاضر است- نکته قابل تامل جایی است که تخفیف عمل هم درج شده است!

همانطور که در فاکتور می بینید هزینه کل جراحی و بستری حدود 91 میلیون تومان درج شده که حدود 34 میلیون تومان تخفیف برای این عمل لحاظ شده، برایم جالب است یک عمل تخصصی که همه چیز آن از سهم پزشک و بیمه و بیمارستان و وسایل مربوط به عمل و بستری کاملا مشخص شده چطور حساب می کنند که این رقم برای تخفیف در نظر گرفته شده است؟!

بماند که بیمه تکمیلی این بنده خدا از کل مبلغ اعلام شده حدود نیمی از آن را پرداخت کرده و گفته در بیمارستان قیمت بیش از تعرفه منظور کرده است.

منتظر پاسخ مسوولان هستم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896606

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت به همت پزشک فارسی + فیلم
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان