Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران استان مرکزی آزاد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک خیران به آزادی زندانیان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال شاهد افزایش 90 درصدی کمک‌های مردم استان در مقایسه با رمضان سال قبل برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد بودیم که با کمک این خیران 42 زندانی آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان مرکزی افزود: آمار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 120 نفر بوده که همچنان در زندان منتظر کمک مردم خیر و مومن استان هستند این درحالیست که در سال 1400 با توجه به مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت حضوری این اقدام با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط نمایندگی ستاد دیه و روابط عمومی زندان‌های استان در قالب فعالیت‌های رسانه‌ای، مجازی، تلفنی، پیامکی و مراجعه حضوری انجام شد.

وی ادامه داد: نتیجه مجموع اقدامات صورت گرفته کمک 23 میلیارد ریالی خیرین استان به ستاد دیه استان تاکنون بوده است که در پایان ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر عیدی خیران و مسئولان قضایی استان 6 زندانی جرائم غیرعمد بود که با این حساب مجموعا 42 نفر آزاد شدند.

موسوی ادامه داد: مبالغ جمع آوری شده جهت آزادی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد طی ماه مبارک در سال گذشته 12 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که امسال با رشد چشمگیری که داشته به رقمی بالغ بر 22 میلیارد و 250 میلیون ریال رسیده که جا دارد از تمام مردم خیر و کمک‌های خالصانه آنها در استان کمال تشکر را داشته باشیم.

13 زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر با کمک خیران به آغوش خانواده بازگشتندکمک خیران فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تحسین برانگیز استاعتکاف زندانیان قم در روزهای آخر ماه رمضان از قاب دوربین

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: 120 نفر، آمار زندانیان موجود جرائم غیرعمد در زندان‌های استان است که از مردم درخواست داریم تا در طول سال 1400 به منظور آزاد سازی زندانیان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0216268687001 به شماره کارت 8207- 9985-9918- 6037 نزد بانک ملی ایران واریز و زمینه حضور زندانیان جرایم غیر عمد را در کنار خانواده خود فراهم کنند.

انتهای پیام/711/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزادی زندانیان زندانیان جرائم جرائم غیرعمد استان مرکزی ماه مبارک کمک خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

محمدرضا قلندرشریف در افتتاحیه سومین دوره پویش «مشهدمهربان» گفت: همت شورای اجتماعی محلات برای راه‌اندازی این پویش و همراهی استانداری خراسان رضوی، دادگستری استان و فرمانداری مشهد برای حمایت از این حرکت؛ ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود :مدیریت شهری تلاش می‌کند با بهره‌گیری از ظرفیت شورای اجتماعی محلات؛ زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد را توسط خود مردم فراهم کند. 

شهردار مشهد گفت: پویش «مشهد مهربان» یک بار قبل از آغاز سال تحصیلی به منظور تامین هزینه کودکان و نوجوانانی که به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازمانده‌اند برگزار می‌شود؛ دومین پویش نیز مربوط به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است که از میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد. 

وی بیان کرد:در سال اول برگزاری؛ ۴ هزارنفر در پویش شرکت کردند؛ این تعداد در سال گذشته به ۲۲ هزارنفر رسید و امید داریم تا بتوانیم امسال تا ۱۰۰ هزارنفر را پای کار این پویش مردمی بیاوریم زیرا هدف اصلی این پویش؛ همراه‌سازی مردم و فرهنگ‌سازی درسطح جامعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۳۴۷ زندانی مالی استان اردبیل آزاد شدند
  • آزادی ۳۴۷ زندانی مالی در استان اردبیل
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  •  آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین