Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش ویدئوکنفرانس معاونین امور اسناد و روسای اجرای اسناد رسمی ادارات کل استان‌های سازمان ثبت برگزار شد.

خبرگزاری میزان - همایش ویدئوکنفرانسی معاونین امور اسناد و روسای اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد کشور با هدف تحقق سیاست‌های ابلاغی ریاست قوه قضائیه و همچنین اوامر رئیس سازمان و رضایت مندی بیشتر مراجعین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در همایش معاونین امور اسناد ادارات کل ثبت استان‌ها ضمن تشکر از فعالیت‌های شبانه روزی و موثر همکاران در راستای اهداف عالی ریاست سازمان، طرح جهادی مختومه نمودن یک میلیون پرونده اجرا در سراسر کشور را ابلاغ کرد.

مهدی اقبال با بیان اینکه این طرح در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی مبنی بر رسیدگی به پرونده‌های سنوات قبل و بروز کردن دوایر اجراست، بر لزوم تلاش برای تحقق کامل حذف فیزیکی پرونده‌ها که هم اکنون بصورت پایلوت در چند استان در حال انجام است که بزودی با رفع اشکالات سراسری خواهد شد، تاکید کرد.

وی با بیان لزوم تعیین تکلیف و امحاء پرونده‌های قبلی با هماهنگی دفتر حقوقی سازمان و اسناد ملی به حذف بایگانی‌ها و بهبود فضای فیزیکی ادارات اجرا اشاره و از فعالیت‌های شبانه روزی و موثر همکاران در راستای اهداف عالی سازمان تشکرکرد.

معاون سازمان ثبت اسناد کشور با اشاره به بازدید اخیر از معاونت اجرای تهران و بررسی مشکلات و موانع موجود در رضایت مندی تمام مراجعین به واحد‌های اجرا، موارد مهمی را یادآور شدند.

در ادامه مرادی مدیرکل دفتر نظارت نظارت بر اجرای اسناد رسمی در خصوص سایر ایرادات گفت: دقت در شناسایی اموال بدهکاران در واحد‌های اجرا و عدم ارجاع بی مورد پرونده‌های نیابتی به اجرای تهران، استفاده از ظرفیت کانون‌های دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق جهت آموزش سران دفاتر در راستای صدور اجراییه و سایر خدمات همچنین با عنایت به بخشنامه ریاست عالی سازمان در راستای حذف مهلت ۲ ماهه بند ب ماده ۱۱۳ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه در جهت رسیدگی سریع به پرونده‌هایی که از بدهکار پرونده مالی شناسایی نشده که در صورت درخواست بستانکار با صدور گواهی به دادگستری مراجعه نمایند، دفاتر اسناد رسمی نسبت به ثبت نام ثنا مراجعین اقدام نمایند از سایر ایرادات است.

در پایان معاونین امور اسناد استان‌ها سئوالات و ایرادات موجود را مطرح و پاسخ‌های خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ثبت مهدی اقبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان ثبت مهدی اقبال اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت پرونده ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا کفاش‌زاده اظهار کرد: با توجه استقبال بسیار خوب مردم شهرستان بردسکن از همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای که همه ساله به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود امسال نیز با پیگیری‌های انجام شده و حمایت مسئولان برنامه‌ریزی شده است این همایش برای سیزدهمین سال در چهاردهم تیر ماه به میزبانی شهرستان بردسکن برگزار شود.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن افزود: جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی اولیه این همایش در شهرستان برگزار شده است و یک جلسه دیگر نیز در اداره کل ورزش جوانان استان برگزار می‌شود و امید است بتوانیم امسال نیز  با شکوه‌تر از سال‌های گذشته این همایش را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: این رویداد ملی ورزشی به یک برند تبدیل شده است و نام بردسکن با ورزش‌های پهلوانی و زورخانه کشور بلند آوازه شده است.

کفاش زاده گفت: خوشبختانه این همایش ملی در تقویم اجرایی فدراسیون ثبت شده است و از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر این هستیم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار که سال گذشته معاون وزیر ورزش و جوانان برای این همایش  قول داده بود تحقق پیدا کند.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن اظهار کرد: امسال برنامه ریزی شده است از بیش از ۲۵ استان کشور و ۴۵ شهر با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر این همایش کشوری در بزرگ‌ترین گود روباز کشور واقع در پارک ولیعصر بردسکن در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شود.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱