Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@02:01:45 GMT

خروج خوزستان از وضعیت قرمز کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۰۰۳۹

خروج خوزستان از وضعیت قرمز کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آخرین رنگ بندی شهرها که ساعتی پیش اعلام شده، خوشبختانه با اقداماتی صورت گرفته در دو هفته قبل از عید فطر، تمامی شهرهای استان از وضعیت قرمز خارج شدند.

وی افزود: البته ما به شدت نگران هستیم چرا که در سه روز منتهی به عید فطر تجمعات بسیاری در شهرهای مختلف استان صورت گرفت که نتیجه آن در دو هفته آینده مشخص میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر شهرهای اندیمشک، دزفول، شوش، اهواز، شوشتر، کارون، شادگان، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، بهبهان، امیدیه، رامهرمز، باغملک، ایذه و مسجدسلیمان در ضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: شهرهای اندیکا، لالی، هفتکل، گتوند، حمیدیه، هویزه، دشت آزادگان، رامشیر، آغاجاری، باوی و هندیجان در وضعیت زرد قرار دارند.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: از مردم درخواست میکنیم تا بدون توجه به رنگ بندی شهرها، همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی را در بالاترین سطح رعایت کنند و از حضور در تجمعات و برگزاری هرگونه دورهمی به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیداحمد موالی زاده با اشاره به برگزاری نشست بررسی موضوع راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز گفت: همچنین راه اندازی مجموعه پارک و پردیس علم و فناوری استان خوزستان در مجاورت این شهرک مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست، مصوبه‌های خوبی داشتیم که امیدواریم به زودی اجرایی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان