Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@12:25:09 GMT

مددی: پنالتی استقلال را نگرفتند/ حقمان باخت نبود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۰۰۷۲

مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد دارد که داور دربی باید به سود استقلال پنالتی می‌گرفت.

احمد مددی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درباره شکست تیم مقابل پرسپولیس در دربی 95، اظهار داشت: استقلال خیلی خوب بازی کرد و شکست یک بر صفر سزاوار استقلال نبود. داور هم پنالتی استقلال را ندید تا تیم ما از داوری ضربه بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنالتی استقلال را نگرفتند تا حق‌مان ضایع شود.

وی در مورد کُری عجیب وزیر ارتباطات علیه استقلال گفت: وزیر باید تبعات رفتارش را بداند که چطور ممکن است با رفتارش می‌تواند میلیون‌ها هوادار را ناراحت کند. از او می‌خواهیم در جایگاه وزیر جوانب را در نظر بگیرد.

 

بیشتر بخوانید: شکایت باشگاه استقلال از مهاجم پرسپولیس

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال احمد مددی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال احمد مددی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا رسیدن به‌عنوان قهرمانی در این فصل برایش بسیار دور از دسترس باشد. 

تصمیمات داوری در این دیدار باعث شد که بسیاری از بازیکنان بارسا، اعضای کادر فنی و هواداران این تیم به شدت به داور این بازی اعتراض کنند و اظهارات تندی را هم علیه او به زبان آوردند و به نظر می‌رسد که پیکه هم با آنها هم نظر است. 

این ستاره سابق بارسا با اشاره به صحنه مشکوکی که به عقیده بارسایی‌ها توپ لامین یامال از خط رد شده و پس از آن توسط آندری لونین دفع شد و همچنین صحنه برخورد کوبارسی با لوکاس واسکز که منجر به اعلام ضربه پنالتی به سود رئال شد صحبت‌هایی را مطرح کرد. 

پیکه در گفت‌وگویی در شبکه اجتماعی توییچ اظهار داشت: «هیچ خطای منجر به پنالتی‌ای روی واسکز انجام نشد. او پای راستش را به کوبارسی گیر داد و در عین حال گلی که بارسا به ثمر رساند هم کاملا درست و قانونی بود.»

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • جدال حساس دریا با صدرنشین لیگ یک
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد