Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: رئیس هیئت مدیره پرسپولیس این سؤال را جواب دهد که اگر به لوگوی این باشگاه توهین می‌شد، سکوت می‌کرد؟ - اخبار ورزشی -

احمد مددی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت و موقعیت‌هایی داشت که تبدیل به گل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه داور پنالتی واضح روی مهدی قایدی را نگرفت. همه کارشناسان داوری اعلام کردند باید برای استقلال پنالتی گرفته می‌شد. اگر همان ابتدای بازی پنالتی گرفته شده بود، روند بازی به سود استقلال تغییر می‌کرد و مطمئن باشید این نتیجه رقم نمی‌خورد. استقلال واقعا مستحق شکست نبود.

وی افزود: پیگیر اشتباه داوری در دربی بر اساس چارچوب‌های قانونی خواهیم بود. درگیری‌های آخر بازی هم تنها یک دلیل داشت؛ عدم برخورد با خاطیان در دیدارهای قبلی. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد کری‌خوانی آذری جهرمی علیه استقلال پس از دربی گفت: وزیر ارتباطات قطعا می‌داند که استقلال هواداران میلیونی دارد و هر واکنشی، تبعات اجتماعی خواهد داشت. از آقای وزیر انتظار داریم جوانب و عواقب رفتارش را در نظر بگیرد تا توهینی به هواداران بزرگ استقلال و تاریخ با عظمت این باشگاه نشود. 

مددی در واکنش به اظهارات مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که از باشگاه استقلال خواسته به خاطر اظهارات فرهاد مجیدی علیه وزیر ارتباطات عذرخواهی و با وی برخورد کند، به تسنیم گفت: یک نفر در جایگاه وزیر باید مقداری مسائل را رعایت کند. آقای صدری! اگر وزیری به پرسپولیس توهین می‌کرد، ساکت می‌ماندید و عکس‌العملی نشان نمی‌دادید؟ اگر وزیر دولت، به لوگوی باشگاه پرسپولیس توهین می‌کرد، از هواداران‌تان می‌خواستید سکوت کنند؟ اصلا ارتباط این موضوع با آقای صدری چیست؟! 

مددی خاطرنشان کرد: می‌دانم هواداران استقلال خیلی ناراحت هستند، اما از آنها می‌خواهم صبوری کنند. باید در جام حذفی گام‌‌های محکمی برداریم و به فکر آینده باشیم.

شکایت باشگاه استقلال از مهاجم پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال احمد مددی استقلال احمد مددی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیری که سردسته اوباش شد | ببینید

دریافت 5 MB

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‎شود که در آن ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، گروهی از شهرک نشینان خشمگین را تهییج می کند تا صاحبان فروشگاه های فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دهند و مغازه های آنها را ویران کنند.

بن گویر از مخالفان سرسخت توقف جنگ در نوار غزه است و دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، را تحت فشار قرار داده تا از مذاکرات برای آتش‌بس و تبادل اسرا دست بکشد.

کد خبر 845225 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • قانون جدید فقط برای ساکت کردن جواد است/ رسماً قصد دارند ترمز استقلال را بکشند
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • وزیری که سردسته اوباش شد | ببینید
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • اشتباه عجیب بارسایی‌ها: حمله به اتوبوس خودی!