Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص بارش‌ها، سیلاب‌ها، اختلال در ترددها و آمار خودروها و افراد گرفتار در سیلاب توضیحاتی ارائه داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بارش‌ها و بروز سیلاب در استان در دو روز گذشته، اظهار کرد: بارش‌های رگباری باران در مناطق شمال و شرق استان در شب گذشته باعث سیلابی شدن مسیل‌ها و آبراه‌های فصلی در شهرستان‌های کاشان، نطنز، نائین، اردستان و شاهین‌شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محورهای جاده‌ای به خصوص محور قدیم کاشان به نطنز و زیرگذرهای این محور دچار آبگرفتگی شد که کندی و اختلال در تردد خودروهای عبوری را به همراه داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در بخش جرقویه علیا و نصرآباد اصفهان نیز به علت سیلابی شدن مسیل‌ها چند خانوار عشایر حیدرآباد جرقویه در معرض سیل قرار گرفته و خودروهای آن‌ها دچار خسارت شد که با اعزام تیم‌های امدادی شهرداری نصرآباد و هلال‌احمر امدادرسانی به خانواده‌ها و دام‌های آن‌ها انجام و به محل امن منتقل شدند.

فعالیت ۱۲۰ تیم امدادی برای امدادرسانی به حوادث جوی

وی با اشاره به فعال شدن کانون‌های گرد و غبار، افزود: تندبادهای شدید در منطقه کاشان، نطنز، نائین و اردستان باعث خیزش گرد و غبار و فعال شدن کانون‌های گرد و خاک شد که شدت آن در منطقه کاشان، آزاد راه قم به کاشان و نطنز بسیار چشمگیر و باعث حرکت توده عظیم گرد و خاک و کاهش وسیع میدان دید و ایجاد اختلال در تردد خودروها و حتی توقف بسیاری از خودروها شد.

شیشه فروش در خصوص امدادرسانی به خودروها و افراد گرفتار در حوادث جوی ۲۴ ساعت گذشته، تصریح کرد: در این مدت با فعالیت ۱۲۰ تیم امدادی. راهداری، پلیس راه، اورژانس، هلال‌احمر و شهرداری‌ها به ۵۴ خودرو و ۲۴ نفر در سیلاب و طوفان در محورهای جاده‌ای، کوهستانی، کویر و نقاط سکونتگاهی امدادرسانی شد و ۲۰ مورد اسکان گرفتاران در آبگرفتگی و طوفان انجام شد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته برای ۱۳ مکان عمومی و زیر گذر تخلیه آب انجام گرفت، این سامانه جوی تا امشب با شدت در نوار غرب و جنوب استان فعال است.

کد خبر 493534

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منصور شیشه فروش مدیریت بحران سیلاب طوفان خسارت طوفان خسارت طوفان در اصفهان سیل اصفهان سیلاب های شهری اختلال در تردد جاده ای سیل و آبگرفتگی گرفتار شدن در سیلاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان

قائم‌مقام کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان ضمن اشاره به بازرسی مستمر از نانوایی‌ها، گفت: سهمیه آرد به نانوایی‌های در محور گردشگری کاشان اختصاص می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدرضا قاسمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان، اظهار داشت: در سال‌ گذشته و با هوشمندسازی یارانه آرد سهمیه برخی از نانوایان به دلیل فنی و تراکنش‌های غیر متعارف با کاهش سهمیه مواجه شد.

وی با بیان اینکه در زمینه رفع مشکلات ایجاد شده در زمینه تامین نان اقدامات مقتضی صورت پذیرفت، ابراز داشت: در راستای تامین نان مورد نیاز شهروندان کاشانی سهمیه نانوایان در صورت رضایت مشتریان و کیفیت نان ترمیم می‌شود.

قائم‌مقام کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: در یک ماه اخیر بیش از 70 مورد بازرسی به صورت مشترک از نانوایی‌های شهرستان کاشان صورت گرفته که طی آن با دو واحد نانوایی برخورد و به تعدادی تذکر داده شده است.

قاسمی در خصوص ایام گردشگری شهرستان کاشان نیز گفت: به واحدهای نانوایی در شهرها، روستاها و محورهای گردشگری در ایام گل و گلاب سهمیه ویژه تعلق می‌گیرد تا شهروندان و گردشگران با مشکل کمبود نان مواجه نشوند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه بازرسی از واحدهای نانوایی به صورت مستمر صورت می‌پذیرد، تاکید کرد: نانوایی‌ها باید بر اساس برنامه‌ریزی اعلامی پخت نان داشته و از هرگونه تعطیلی بدون هماهنگی و خودسرانه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در ۴ استان
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • سیلاب و آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز