Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:02:27 GMT

رفع تصرف ۳۹ میلیارد ریالی از اراضی ملی در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۰۱۶۱

رفع تصرف ۳۹ میلیارد ریالی از اراضی ملی در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید فاضل دادگر، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی علی آباد کتول پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به کشف یک فقره تصرف غیرمجاز اراضی ملی در آن شهرستان شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بررسی های تخصصی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی مشخص شد، متهم ۱۹ هزار و ۵۶۹ متر مربع از اراضی ملی را به صورت غیرمجاز تصرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش زمین مورد نظر، ۳۹ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این پرونده یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار دادگر خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی در این راستا انجام شود.

کد خبر 5212228

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان فرماندهی انتظامی گلستان ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا فطریه ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل ماه مبارك رمضان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی وصول پرونده‌ای با موضوع دریافت رشوه یک وکیل رسمی دادگستری از شخصی بابت حل پرونده حقوقی وی در دادگاه کرج، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی گزارش شاکی پرونده و محرز شدن جرم، دستور قضائی را برای دستگیری فرد متهم از مقام قضائی اخذ و وی را دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی پس از مواجهه با مدارک پلیسی به جرم خود مبنی بر دریافت رشوه از شاکی پرونده به ۳۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان اعلام کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 6064232

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۶۵۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ 
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • رفع تصرف اراضی ملی ۲۵۰ میلیاردی در لاهیجان
  • رفع تصرف ۲۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان
  • کشف زمین خواری میلیاردی در زاهدان
  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • برخورد قانونی با متصرفان طبیعت در اشنویه