Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن ترکی در این باره گفت:

اصلا چهره خوشی ندارد که مربی تیم حریف برای زدن بازیکن وارد زمین شود در حالی که مربی باید برای پایان دادن به دعوا وارد زمین شود! در حالی که کریم باقری تلاش می‌کرد به دعوا پایان دهد بهزاد غلامپور وارد زمین شد تا درگیر شود! این اصلا چهره خوشی ندارد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید مستقل عمل کند و به سرعت جلسه تشکیل دهد و در خصوص اتفاقات این بازی تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن ترکی به صراحت خواستار محرومیت بهزاد غلامپور از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد و گفت:

فدراسیون فوتبال نباید مصلحت اندیشی کند. او سپس به خاطره‌ای اشاره کرد که در یکی از بازی های خارجی تیم حریف به خاطر به همراه نداشتن پیراهن دوم موجب تاخیر در برگزاری بازی به مدت نیم ساعت شد که در پایان همان بازی رای کمیته انضباطی در خصوص تیم متخلف اعلام شد.

بهزاد غلامپور به خاطر حضور در درگیری در دربی از سوی داور بازی اخراج شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محسن ترکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد