Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@09:23:52 GMT

مینی سریال «چهارگاه» جایگزین «احضار» می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۰۴۳۷

مینی سریال «چهارگاه» جایگزین «احضار» می شود

در فاصله پخش دو سریال «احضار» و «زیرخاکی»، شبکه اول سیما اپیزود «چهارگاه» از مجموعه «روزهای بهتر» به کارگردانی بیژن میرباقری را روی آنتن می برد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، داستان این اپیزود به قلم سارا باقرزاده به نگارش درآمده و روایت چهار مادر است که عاشقانه برای نجات فرزندان خود مبارزه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران این اپیزود مریم سعادت، مریم مقدم، کوروش تهامی، امیر رضا دلاوری، الیکا عبدالرزاقی، کاظم هژیر آزاد، نگین معتضدی، غلامرضا اصانلو، علی اصغر طبسی و هانیه کریمی هستند.

سایر عوامل تولید این اثر عبارتند از: مدیر تصویر برداری شهرام نجاریان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز ایما استمراری، تصویربردار سید هادی پویا حسینی، صدابردار محمد حبیبی، مدیر تولید حسین پور کیانی، طراح صحنه و لباس سحر شهامت، طراح گریم محسن دار سنج، جانشین تولید امیر حیدری، مدیر تدارکات امیر حیدری، عکاس امیر فائض، تدوین حمید نجفی راد، آهنگساز عماد توحیدی و صداگذار بهروز معاونیان.

مجموعه تلویزیونی چهارگاه به تهیه کنندگی احمد زالی محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در شش قسمت تولید شده است و از امشب (۲۵ اردیبهشت ماه) حوالی ساعت ۲۲ و ۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

بر اساس اعلام قبلی معاونت سیما، شبکه اول سیما از چهارم خرداد ماه پخش سری جدید از سریال «زیرخاکی» را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 493546

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم فیلم تلویزیونی شبکه یک شبکه یک سیما زیرخاکی سریال زیر خاکی پژمان جمشیدی زیرخاکی زیر خاکی 2 سریال زیرخاکی سریال زیرخاکی 2 احضار سریال احضار فیلم احضار احضار افخمی مجموعه احضار بازیگر سریال احضار قسمت آخر احضار جایگزین احضار سریال چهارگاه مریم سعادت کوروش تهامی الیکا عبدالرزاقی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی

به گزارش ورزش سه، پس از اظهارات مدیر تیم سپاهان که در خصوص داوری اعتراض کرده و عملکرد داوران را علیه این تیم خوانده بود، فدراسیون به مصاحبه او واکنش نشان داد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد. 
در این اطلاعیه تاکید شده است: عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

این اولین واکنش رسمی کمیته اخلاق به مقررات جدید پیرامون محدودیت اهالی فوتبال برای صحبت در مورد داوری و تیم حریف است.

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند