Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@20:20:20 GMT

اخبار مربوط به افزایش قیمت بنزین صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۰۶۰۵

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: افزایش قیمت بنزین شایعه است و صحت ندارد.

خبرگزاری میزان - تسنیم نوشت: در روز‌های اخیر به دنبال طرح خرید بنزین از مردم با قیمت هر لیتر ۲۰ هزار تومان از سوی یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری، اخباری با عنوان "افزایش قیمت بنزین" و " قطعی شدن رسیدن قیمت بنزین به ۲۰ هزار تومان" در فضای مجازی پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: اخباری که در خصوص افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی پخش شده، شایعه است.

وی افزود: هر برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین و یا تغییر در نحوه سهمیه بندی آن باید به صورت مصوبه به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ شود که چنین اتفاقی تا امروز نیفتاده است؛ از اینرو اخباری که از قطعی شدن افزایش قیمت بنزین حکایت دارند، شایعه اند.

بیشتر بخوانید: مهمانپرست: یارانه بنزین باید به جیب مردم ضعیف و متوسط برگردد

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: بنزین افزایش قیمت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنزین افزایش قیمت افزایش قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۸ درصدی مصدومین ناشی از گزش سگ در مازندران

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت:در سال گذشته ۱۲۳ مصدوم ناشی از گزش سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشت. 

او ضمن اظهار نگرانی از افزایش گاز گرفتگی سگ از این تعداد ۶۸ نفر مرد و مابقی زن اعلام کرد و افزود: بیشترین سن مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ بین ۳۱ تا ۴۰ سال با ۳۱ نفر و کمترین سن بین ۱۱ تا ۲۰ سال با ۱۰ نفر گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های ساری با ۲۴، تنکابن با ۲۰، آمل با ۱۴ نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان‌های نکا، محمودآباد، فریدون کنار و جویبار هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

در سال هزار و چهارصد و یک، ۱۰۴ نفر مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۷۹ نفر مرد و ما بقی زن هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • افزایش ۱۸ درصدی مصدومین ناشی از گزش سگ در مازندران
  • تعدیل نیرو در کارخانه فروآلیاژ ازنا ناشی از افزایش تعرفه برق است