Web Analytics Made Easy - Statcounter

4 سال است که این نمایشگاه میزبان بخش جدیدی است تحت عنوان «استیج» که توسط موسسه فرصت‌آفرین برگزار می‌شود و از ابتدای فعالیت به یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه تبدیل شده و با اقبال زیادی از جانب مخاطبین همراه شده و از آن با عنوان قلب تپنده نمایشگاه اینوتکس یاد می‌شود.



استیج در واقع رویدادی در دل اینوتکس است که هرساله میزبان سخنرانان، صاحب‌نظران و فعالان اکوسیستم کارآفرینی کشور است و این افراد در طی مدت برگزاری نمایشگاه در یک صحنه آزاد به ایراد سخن می‌پردازند و بازدیدکنندگان نمایشگاه اینوتکس قادر هستند با حضور در استیج از محتوای آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما امسال، رویداد اینوتکس استیج که با حمایت پست بانک برگزار می‌شود، دست‌خوش تغییرات گسترده‌ای شده است و لباسی نو به تن کرده. در خصوص این تغییرات و کم و کیف رویداد اینوتکس استیج، به سراغ برگزارکنندگان این رویداد رفتیم.

عباد غفوری از برگزارکنندگان استیج درباره تغییرات محتوایی رویداد امسال گفت: «امسال با توجه به دیدگاهی جدید مبنی بر اینکه بتوان میزبان عموم افراد جامعه بود و نمایشگاه اینوتکس رفته‌رفته به محیطی جهت آشنایی افراد جامعه با اکوسیستم استارتاپی و فناوری کشور تبدیل شود، تصمیماتی گرفته شد در حوزه محتوای استیج و بنا شده موضوعاتی عمومی نظیر اقتصاد و تحریم، محیط‌زیست و مسئولیت اجتماعی نیز به استیج در کنار موضوعات فناوری و نوآوری اضافه شود و باعث حضور اقشار مختلف جامعه در نمایشگاه اینوتکس شود. به همین خاطر بنده نیز با توجه به سابقه‌ام در برگزاری رویدادهای متعدد در حوزه‌های اجتماع، فرهنگ، هنر و ادبیات، در کنار موسسه فرصت‌آفرین مسئولیت برگزاری استیج را برعهده گرفتم».

غفوری افزود: «به نظر من با این تغییرات محتوایی شاهد گسترده‌تر شدن دایره مخاطبین نمایشگاه اینوتکس خواهیم بود و این تغییرات به حدی اهمیت پیدا کرده که صاحب‌نظران و بزرگان و اندیشمندان متعددی مهمان ما در استیج شدند. از جمله دکتر بهزاد شیری، مدیرعامل پست بانک، دکتر حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون، مهندس محمد درویش، فعال محیط زیست و رئیس کمیته محیط زیست در کرسی سلامت اجتماعی یونسکو، استاد علی دهباشی، از فعالین و اساتید حوزه فرهنگ و مطبوعات و سردبیر نشریه وزین بخارا، پدرام سلطانی، فعال اقتصادی و نایب رئیس سابق اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، شریف نظام‌مافی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و سوئیس و مدیرعامل موسسه محک».

رضا غیابی، عضو اتاق فکر اینوتکس نیز در خصوص موضوعی مهم در اینوتکس استیج امسال گفت: «یکی از اتفاقات مهم در استیج که می‌تواند عافیت و فواید زیادی برای اکوسیستم کارآفرینی کشور داشته باشد، دیدار حاکمیت و بخش خصوص و کارآفرینی کشور در محیطی دوستانه و سازنده است. از نظرم فاصله‌ی میان حاکمیت و فعالان بخش خصوصی به نفع هیچ یک از طرفین نیست و هرچقدر این دو همسوتر باشند، جامعه و اقتصاد قدرتمندتر شده و کارآفرینی کشور و اکوسیستم استارتاپی می‌تواند با دغدغه کمتر و قدرت بیشتری فعالیت کند».

آقای غیابی اضافه کرد: «از جمله افرادی که در این حوزه، میزبان آن‌ها در استیج هستیم، جناب سرهنگ گودرزی، فرمانده پلیس فتا تهران بزرگ و همچنین نمایندگانی از قوه قضاییه خواهند بود و این اتفاق را می‌توان به فال نیک گرفت و امیدواریم بتوانیم از طریق استیج ارتباطی سازنده و مفید میان حاکمیت و بخش خصوصی ایجاد کنیم».

نمایشگاه اینوتکس از 28 الی 31 اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت حضور، قادر هستند از طریق وب‌سایت نمایشگاه به آدرس www.inotex.com اقدام نموده و ثبت‌نام کنند.

با ثبت‌ نام در نمایشگاه اینوتکس امکان حضور در اینوتکس استیج نیز فراهم می‌شود و نیازی به ثبت‌نام مجزا جهت حضور در این رویداد نیست.

رویداد اینوتکس استیج در سه روز 28، 29 و 30 اردیبهشت از ساعت 10 الی 18 میزبان مخاطبین خواهد بود و رویداد در 7 محور کلی با عناوین «تفکر خلاق و تفکر کارآفرین»، «رهبری و ایجاد تغییر در پارادایم‌های ذهنی»، «ساخت یک اقتصاد موفق در کشور»، «تحریم و جهانی شدن کسب‌وکارها»، «محیط زیست و توسعه پایدار»، «مسئولیت اجتماعی کسب‌وکارها» و «چالش‌های اکوسیستم» برگزار می‌شود.

با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و جهت جلوگیری از انتقال این ویروس، رویداد اینوتکس‌ استیج در فضای باز و با حفظ فاصله اجتماعی برگزار می‌گردد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استیج اینوتکس رضا غیابی نمایشگاه اینوتکس کارآفرینی کشور رویداد اینوتکس برگزار می شود محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی باستین در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور در حوزه‌های مختلف و فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی ارائه می‌شود.

وی با بیان این‌که در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش دو محصول راهبردی استان بوشهر یعنی خرما و آبزیان عرضه می‌شود، از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه حضور پیدا کنند، چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده است، با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها و نیاز‌هایی سایر نقاط کشور و کشور‌هایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان فراهم شود.

وی گفت: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت‌به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف اقدام و هم این‌که زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشور‌ها هم شود.

باستین اظهار کرد: از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ باعث تحقق اهداف مورد نظر شود و دستاورد‌های خوبی را برای استان به همراه داشته باشد.

وی با بیان این‌که برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادراتی در این نمایشگاه یاد شده هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: براساس اطلاعات کسب شده تا کنون بین ۱۵ تا ۲۰ فعال بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار داخلی و خارجی و سرمایه‌گذاران از این فرصت استفاده مطلوب برده شود.

دیگر خبرها

  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد