Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:25:28 GMT

اعمال قانون ۵۶۰ دستگاه خودرو غیربومی در همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۰۶۷۴

اعمال قانون ۵۶۰ دستگاه خودرو غیربومی در همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اعمال قانون ۵۶۰ دستگاه خودرو به علت نقض محدودیت های ترافیکی در ایام عید فطر و ورود به حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ فرخ جمالی با اعلام این خبر اظهار کرد: ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به حوزه استحفاظی همدان در عید سعید فطر، از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت آغاز شد و تا ظهر امروز این ممنوعیت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی با پشتیبانی نیروی انتظامی و همراهی نیروی مقاومت بسیج در سه نوبت به صورت شبانه روزی در ورودی های شهر مستقر شده و اجازه ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان را ندادند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: میزان ورود خودروهای غیربومی با توجه به برخورد جدی و سختگیرانه پلیس به میزان قابل توجهی کاهش یافت و ترافیک نیز در این روزهای تعطیل فروکش کرده و تردد روان در مسیرهای درون شهری شهرستان همدان جریان داشت.

سرهنگ جمالی گفت: عمده مشکل پلیس راهور مربوط به خودروهای دارای پلاک غیربومی متعلق به ساکنان این شهرستان است که این افراد نیز با توجه به بازگشایی مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک باید نسبت به تغییر پلاک خودرو اقدام کنند.

وی بیان کرد: شب گذشته به دنبال بازی پرسپولیس و استقلال و احتمال شلوغ شدن مسیرهای منتهی به بلوار «ارم» شهر همدان پس از پایان این دربی، نیروهای پلیس راهور در این مسیر مستقر شدند اما شاهد افزایش حجم ترددها و ترافیک در سطح شهر نبودیم.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: طرح محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان توسط پلیس راهور در حال اجرا است و در صورت نقض محدودیت راننده خاطی جریمه می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان

ایسنا/بوشهر  فرمانده انتظامی دشتستان از توقیف ۴ دستگاه خودرو شوتی حامل بار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان روز پنج شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا،حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد کرده و تعداد ۴ دستگاه خودرو را با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو،تعداد۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارکهای مختلف ، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی های خارجی و ۵۰۰بسته انواع کاپوچینو که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را ۶میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند،خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در حال رسیدگی می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • کلاف سر در گم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم