Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@12:11:01 GMT

اولین انصراف به نفع ابراهیم رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۰۷۴۰

اولین انصراف به نفع ابراهیم رئیسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،حمیدرضا ترقی، از اعضای شورای مرکزی و معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در توییتی نوشت: 

امروز در جلسه فوق العاده شورای مرکزی ، حزب موتلفه اسلامی، ضمن حمایت قاطع از آیت الله رئیسی از ثبت نام نامزدهای حزبی خود به نفع ایشان منصرف شد.

این توییت با هشتگ های موتلفه اسلامی و رئیسی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

27215

کد خبر 1515092

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حزب موتلفه اسلامی سیدابراهیم رئیسی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرب موتلفه همفکر، همکار و پشتیبان نمایندگان است



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،، اسدالله بادامچیان در نشست با برخی منتخبان مجلس دوازدهم گفت: ما از نمایندگان میثاقی نمی گیریم و چیزی تحمیل نمی کنیم، آنها نماینده کل ملت هستند.

او گفت: درباره ریاست مجلس هم خیلی بحث هست و پیش من می آیند؛ گفتیم این وظیفه در اختیار نمایندگان است و ۷ خرداد باید بنشینند و انتخاب کنند چه کسی برایشان مفید است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت که این حزب همفکر و همکار و پشتیبان نمایندگان است و "سیاستش در مجلس دوازدهم، تشکیل فراکسیون مؤتلفه اسلامی است و نسبت به مخالفانش با تدبیر عمل می کند."

آقای بادامچیان افزود فراکسیون مؤتلفه در مجلس دوازدهم نسبت به دوره های قبل، با "ترکیب جدیدی" باید تشکیل شود و از نمایندگانی که رأی نیاروده اند، دعوت می شود در فراکسیون نمایندگان ادوار حاضر شوند.

او تأکید کرد باید با بازنگری در بودجه کشور، تحول جدی در آن رخ دهد.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • دعا کردن ابراهیم رئیسی در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • (تصاویر) نشست منتخبین حزب موتلفه اسلامی در مجلس
  • بادامچیان: نمایندگان هفتم خرداد مشخص می‌کنند که رئیس مجلس کیست
  • حرب موتلفه همفکر، همکار و پشتیبان نمایندگان است