Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خبرنگار مشهور ایتالیایی هم اعلام کرد آتالانتا و آاس رم به دنبال جذب سردار آزمون هستند

ممکن است سردار آزمون فصل آینده در سری آ به فوتبال خود ادامه دهد.

به گزارش طرفداری، سردار آزمون زیر نظر تیم‌ های ایتالیایی قرار گرفته و حالا صحبت از او به روزنامه گاتزتا دلو اسپورت و مصاحبه یکی از مشهورترین خبرنگارهای ایتالیایی به نام کارلو لاودیسا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار مشهور گاتزتا دلو اسپورت در خصوص انتقال احتمالی آزمون از زنیت به تیم‌های ایتالیایی گفت:‌

آتالانتا به دنبال او است همانطور که رم به جذب این بازیکن علاقه نشان داده است. قرارداد سردار تا 2022 است و باید بدانیم که او به زودی قراردادش به پایان می‌رسد. دستمزدی که او اکنون در زنیت می‌گیرد بیشتر از استانداردهای آتالانتاست و به همین علت احتیاط در دستور کار تیم ایتالیایی قرار گفته است. در خصوص رم نیز باید بگویم که باید صبر کنیم تا مورینیو به این تیم برسد. در خصوص خریدهای رم نمی‌شود چیزی گفت تا مورینیو رسما سرمربی رم شود.

او ادامه داد:

از علاقه ناپولی به آزمون من بی‌خبرم و فکر نمی‌کنم دنبال او باشند. آنها می‌خواهند سرمربی خود رینو گتوزو را نیز عوض کنند و باید منتظر سرمربی آینده آنها نیز باشیم. به نظر لوسیانو اسپالتی سرمربی آنها خواهد شد و باید دید نظر او چیست.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد حمله فرهاد مجیدی به وزیر ارتباطات؛ شعورش به اندازه وزیر یک مملکت نیست! استقلال بکوبد و از نو بسازد/ تحلیل فنی سناریوی تکراری، تکرار نشد / تحلیل بازی پرسپولیس ملاقات مدیر یوونتوس و ماسیمیلیانو الگری در تورین / عکس رئال مادرید تمام تلاش خود را برای حفظ زیدان خواهد کرد / تکذیب شایعات جدایی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آنها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

به گزارش مشرق، اوسمار ویرا پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور
  • پایان مصدومیت سردار
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد