Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت:

بازی سختی بود. ما در بازی قبل مقابل سپاهان فشار زیادی را متحمل شدیم و امروز کار سختی مقابل یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر داشتیم. امروز همه بازیکنان تلاش کردند و توانستیم به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی درخصوص درگیری‌های پایان بازی، عنوان کرد:

متاسفانه به دلیل فشار بازی‌ها شاهد برخی رفتارها هستیم. ما در دو هفته اخیر دو بازی سخت مقابل دو تیم مدعی داشتیم. کار بازیکنان پرسپولیس خیلی بزرگ بود. بعد از برگشت از هند که انرژی زیادی از ما گرفت توانستیم دو بازی سخت را پشت سر بگذاریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اعتراض باشگاه استقلال به عملکرد داور در بازی امروز خاطرنشان کرد:

کارشناسان جواب خواهند داد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟