Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:28:55 GMT

برگزاری مجازی مراسم بزرگداشت فردوسی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۱۱۸۰

برگزاری مجازی مراسم بزرگداشت فردوسی

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به ۲۵ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت فردوسی شاعر پارسی زبان گفت : مراسم بزرگداشت فردوسی با توجه به وجود محدودیت‌های کرونایی، بر بستر فضای مجازی در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : این مراسم ساعت ۱۸ امروز از طریق صفحه اینستاگرامی kermanshah_gardeshgari به صورت زنده از یکی از اقامتگاه‌های تاریخی کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه افزود: اجرای گروه شاهنامه خوانی کودکان و نوجوانان این سازمان، سخنرانی علیرضا شهرستانی پژوهشگر حوزه ادبی و از اساتید دانشگاه و نقالی توسط ۲ نفر از نقالان بزرگ شهر کرمانشاه از جمله برنامه‌های مراسم گرامیداشت فردوسی است.

عبدالمالکی با بیان اینکه برنامه از فعالان عرصه شاهنامه و شاهنامه پژوهی تقدیر به عمل خواهد آمد، افزود: این مراسم در محل اقامتگاه تاریخی کرمانشاه با حضور جمع محدودی از فعالان حوزه شاهنامه برگزار می‌شود.

او گفت: شاهنامه یک فرهنگ است که اصالت زبان فارسی به آن مدیون است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بزرگداشت فردوسی فضای مجازی محدودیت های کرونایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام واحدیان در این مراسم جوانمردی و شجاعت را از ویژگی‌های این شهداپ خواند و گفت: امروز روحیه جهاد و ایثار و فداکاری شهدای ما در میدان، دشمنان را در همه ابعاد به عقب رانده است.


وی با بیان اینکه، این روحیه شهدای ما الهام یافته از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است افزود: تا زمانی که جوانان ما با این روحیه و ولایت پذیری و دفاع از مظلوم را حفظ کنند؛ دشمنان اسلام و انقلاب هرگز نخواهند توانست به ایران اسلامی ضربه وارد کند.


مداحی، حضور خادمان رضوی و هم نوایی صلوات خاصه امام رضا (ع)، اهداء لوح به خانواده‌های شهدای مدافع امنیت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد