Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در حالی که احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های ممنوعه در حمله به غزه وجود دارد، این رژیم همچنان به ویران کردن منازل ادامه می‌دهد تا بر شکست در متوقف کردن موشک‌های مقاومت سرپوش بگذارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از العالم، اسراء البحیصی خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: پس از آنکه غزه با گروهی از فرماندهان خود وداع کرد، موشک‌های مقاومت فرودگاه رامون را هدف قرار داد و مقاومت به خاطر این فرماندهان، با موشک جدیدی به نام عیاش 250 به رژیم اسرائیل حمله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسام الدجنی کارشناس مسائل سیاسی گفت: مهم‌ترین پیام شلیک این موشک با برد 250 کیلومتر و رسیدن آن به فرودگاه رامون، این است که ابوعبیده، مقاومت و گردان‌های قسام می‌خواهند این پیام را به رژیم اشغالگر اسرائیل برسانند که تلاش برای نشان دادن تصویر پیروزی به نفع بنیامین نتانیاهو با شکست مواجه می‌شود. توقف فعالیت فرودگاه‌ها همان تصویری است که در افکار عمومی اسرائیل باقی خواهد ماند.
خبرنگار این شبکه افزود: رژیم اشغالگر مثل همیشه نوع جدیدی از تسلیحات را علیه ساکنان غزه امتحان کرد. گروهی از شهروندان به سبب استنشاق گاز نامشخصی، جان باختند.
خلیل ابو شماله فعال حقوقی گفت: وزارت بهداشت اعلام کرد با توجه به تجارب گذشته که رژیم اشغالگر از تسلیحات ممنوعه بین المللی استفاده کرد، شک و تردید‌های زیادی وجود دارد. این احتمال وجود دارد که اسرائیل واقعا از تسلیحات جدیدی حاوی مواد سمی استفاده کرده باشد که استنشاق آن به حالت خفگی منجر می‌شود.
خبرنگار این شبکه در ادامه گفت رژیم اشغالگر به هدف قرار دادن منازل، زیرساخت‌ها و مؤسسات تجاری و بانک‌ها ادامه می‌دهد و خسارت‌ها در حدود میلیون‌ها دلار برآورد می‌شود.
یکی از شهروندان فلسطینی گفت: من صاحب فروشگاه‌هایی هستم که هدف قرار گرفتند و ویران شدند. اما می‌گویم خداوند برای ما کفایت می‌کند. بر خداوند توکل کردیم.
یکی از زنان فلسطینی گفت: خداوند قدرت ما را افزایش می‌دهد. از هیچ کس جز خداوند نمی‌ترسیم. فقط در برابر خداوند تسلیم می‌شویم.
خبرنگار این شبکه افزود: مجروحان از جهان می‌خواهند که دارو و تجهیزات پزشکی لازم برای درمان آن‌ها ارسال شود.
اسرائیل در تجاوزگری خود مردم را می‌کشد و منازل را منهدم می‌کند؛ آن هم در منطقه‌ای که از مدت‌ها پیش در محاصره بوده است. ارتش رژیم اشغالگر می‌خواهد غزه را به تلی از ویرانه تبدیل کند تا ویرانه‌ها بر شکست آن در متوقف کردن موشک‌های مقاومت، سرپوش بگذارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نتانیاهو مقاومت رژیم اشغالگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ قره‌داغی: کسی که در کنار دشمنان بأیستد با همانها محشور خواهد شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، قره‌داغی در این پیام نوشت: نصيحت خالصانه خود را خطاب به رهبران امت اسلامی و عربی می‌گویم و آن را در 2 مورد خلاصه می‌کنم؛ نخست، این که حمایت از مسئله فلسطین و اسرا و دفاع از مظلومان غزه افتخاری بزرگ از نظر دین، مسائل ملی، انسانی، و نسل‌های بعدی است و هر کسی که از این مسئله دور بماند نه تنها از این افتخار محروم شده بلکه به دلیل خیانت به سرزمین مقدس مستحق عذاب الهی است.  اما هر کسی که در کنار دشمن بأیستد، طبق آنچه که در قرآن آمده، یکی از آنها شده و با همان‌ها محشور خواهد شد و فرشتگان، امت، و نسل‌های بعدی او را نفرین خواهند کرد. 
  رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان  ادامه داد: خداوند فرموده است:  يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ (51) المائدة ..
خداوند همچنین خطاب به کسانی که ادعا کرده که دلیلشان ترس است، می‌فرماید:  فَتَرَى الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ يُسَارِعُونَ فِيهِمْ يَقُولُونَ نَخْشَىٰ أَن تُصِيبَنَا دَائِرَةٌ ۚ فَعَسَى اللَّهُ أَن يَأْتِيَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِّنْ عِندِهِ فَيُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا أَسَرُّوا فِي أَنفُسِهِمْ نَادِمِينَ.
خداوند در پاسخ به کسانی‌که به بهانه منافع پیرو ستمگران اشغالگر هستند، می‌فرماید: الَّذِينَ يَتَّخِذُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ ۚ أَيَبْتَغُونَ عِندَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا (139) 
وی افزود: به همین دلیل، به رهبران امت اسلامی و به ویژه رهبران عرب توصیه می‌کنم که مسئله نخست خود را برعهده بگیرند و آن را به دیگران نسپارند؛ زیرا ایستادن برخی رهبران عرب در کنار دشمنی که قبله نخست آنها را اشغال کرده و در حال نسل‌کشی برادرانشان در غزه است و همه امور مورد نیاز زندگی آنها را ویران کرده؛ برخلاف دین، عقل، سرشت و فطرت انسانی است.
  وی تأکید کرد: ای رهبران عرب، حتی اگر ملاحظاتی درخصوص حماس و دیگر گروه‌ها دارید، این ملاحظات ایستادن شما در کنار جنایتکاران اشغالگر و مشارکت در این جنایات را توجیه نمی‌کند؛ این ملاحظات همچنین نمی‌تواند توجیهی برای سکوت شما باشد، زیرا طبق اصول اسلامی، ملی و فطرت انسانی حمایت و دفاع از آنها مسئله‌ای واجب است.
  قره‌داغی ادامه داد: حقیقت و واقعیت این است که حماس و دیگر گروه‌های مجاهد از زمان تأسیس تا کنون دخالتی در امور هیچ کشوری نکرده‌اند و در هیچ کشوری -حتی کشورهای حامی رژیم اشغالگر- دست به اقدام خشونت آمیز نزده‌اند؛ بلکه همه انرژی خود را برای جنگ با دشمن و دفاع از سرزمین اسلام و مسلمانان و اعراب به کار گرفته‌اند، کاری که طبق همه ادیان آسمانی و قوانین بین‌المللی حقی مشروع است. 
  قره‌داغی خاطرنشان کرد: مورد دوم این است که حافظه امت نه پاک می‌شود و فراموش نمی‌کند و هیچگاه دچار اشتباه و تحریف نمی‌شود و تلاش‌های رسانه‌ها و مگس‌های فضای مجازی در این زمینه بی‌تأثیر خواهد بود؛ زیرا امت هیچگاه کسی را که از دشمن به صورت مادی و معنوی حمایت می‌کند، با کسی که از مسجد الاقصی، قدس و ملت فلسطین و به ویژه مردم غزه حمایت می‌کند، برابر نمی‌داند. 
  وی در پایان نوشت: در محضر خداوند تقوا پیشه کنید و در برابر ملت خود، تاریخ و نسل‌های آتی مسئولیت‌پذیر باشید، چرا که شما را با کارهایتان -چه خوب باشد و یا بد- همانطور که بودید، یاد خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • آنروا: اسرائیل در تلاش برای پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است
  • عکس/ کاربر صهیونیست: جنگ با ایران اسرائیل را در آتش خواهد سوزاند
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • نتانیاهو؛ آقای شکست
  • شیخ قره‌داغی: کسی که در کنار دشمنان بأیستد با همانها محشور خواهد شد
  • «صبح پر تنش برای اسراییل»/یکی ازمقرهای ارتش اشغالگر هدف قرار گرفت
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • ۲ شوک بزرگ به نتانیاهو/ اسرائیل بازی اطلاعاتی-امنیتی را باخت
  • اسرائیل با کندن چاله و تلنبار خاک بر آبروی رفته اش سرپوش می گذارد + عکس
  • ایران غافلگیری‌های زیادی برای نتانیاهو تدارک دیده است