Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی شدیدتر شدن آتش تانک‌ها و حملات موشکی رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه، هزاران فلسطینی، کودکان و متعلقات خود را برداشتند و از خانه‌هایشان گریختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ در پی شدیدتر شدن آتش تانک ها و حملات موشکی رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه، هزاران فلسطینی، کودکان و متعلقات خود را برداشتند و از خانه هایشان گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکنان گفتند در عملیاتی که مقامات صهیونیستی انجام دادند، یک خانواده شش نفره در خانه خود کشته شدند. این یک قتل عام است.

در حالی که اقدامات بین المللی در راستای آتش بس افزایش می یابد، به نظر می رسد که رژیم صهیونیستی به دنبال وارد کردن خسارات شدیدتر به گروه حماس که نوار غزه را کنترل می کند، است.

یک زن فلسطینی گفت: "کودکان عزه وحشت زده اند. حتی ما بزرگترها که از زمان کودکی در جنگ بوده ایم نیز می ترسیم. ما دیگر قادر به تحمل این شرایط نیستیم."

به گفته مقامات بهداشتی فلسطین، صدها نفر از جمله کودکان در حملات اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیده اند.

به گزارش "امتیاز تیاب" خبرنگار امور خارجی شبکه آمریکایی cbsnews، حملات بی امان رژیم صهیونیستی به دلیل اظهارات ضد و نقیض سخنگوی ارتش این رژیم در هاله ای از ابهام فرو رفته است.

"هیدای زیلبرمن" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی طی مصاحبه ای مطبوعاتی به خبرنگاران بین المللی گفت که سربازان ما در غزه حضور دارند. اما پس از آن، اظهارات خود را انکار کرد.

رسانه های صهیونیستی ادعا کردند که این ارتباطِ نادرستِ آشکار بخشی از ترفند عمدی برای گیج کردن حماس است.

رژیم صهیونیستی ۹۰۰۰ نیروی ذخیره را فرا خوانده تا به نیروهای خود در مرز غزه که مجهز به تانک و هواپیماهای جنگی هستند، بپیوندند.

"جو بایدن" با نتانیاهو در مورد آرام کردن جنگ صحبت کرد، اما در کنار آن از نخست وزیر رژیم صهیونیستی (نتانیاهو) حمایت کرد و گفت که هیچ واکنش افراطی قابل توجهی وجود ندارد.

در ادامه به واکنش های اخیر تعدادی از کاربران توئیتر به جنایات رژیم صهیونیستی می پردازیم:

 

رژیم صهیونیستی در حال حاضر به شدت غزه را بمباران می کند. حملات هوایی اشغالگران قدس بدون هیچ هشداری خانه های شهروندان را هدف قرار داده و چندین کودک را به شهادت رسانده است. هنوز افراد زیادی از زیر آوارها بیرون کشیده می شوند.

بسیار غم انگیز است.

 

رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن تمام قواعد و هنجارهای بین المللی و بشردوستانه با ۱۶۰ هواپیمای جنگی به ساختمان های مسکونی، غیر نظامیان، کودکان و خانواده ها حمله می کند و در حال ایجاد هیروشیمایی جدید است.

 

رژیم صهیونیستی در حال انجام یک قتل عام جدید در میانه غزه است. ۸ نفر از یک خانواده از جمله ۶ کودک به شهادت رسیدند.

 

رژیم اشغالگر بدون هیچ هشداری کودکان فلسطینی را به قتل می رساند. با دقت به آنها نگاه کنید.

 

- دوستان و همکاران ما در غزه به ما می گویند که این بمباران بسیار بدتر از سال ۲۰۱۴ (که بیش از ۵۰۰ کودک در عرض ۳ هفته کشته شدند) است.

آنها گفتند که اشغالگران قدس، بدون هیچ هشداری خانه ها را بمباران می کنند و استفاده غیر قانونی از فسفر سفید را نیز تأیید کردند.

رژیم غاصب صهیونیستی اردوگاه پناهندگان در غزه را بمباران کرد. حداقل 5 کودک فلسطینی به قتل رسیدند. اعتقادها بر این است که هنوز ده ها نفر زیر آوار مانده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر علمی سیزدهمین همایش روانپزشکی کودک و نوجوان گفت: این همایش با تمرکز اصلی همایش تأکید بر تکامل، سایکوپاتولوژی و اختلالات رشد در قالب سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌های بحث و گفتگوی علمی و سمپوزیوم در روز‌های ۴ تا ۷  اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجتمع همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت با مشارکت گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی در مشهد برگزار می‌شود.

دکتر عاطفه سلطانی فر افزود: در این همایش  ۱۳ پنل تخصصی با عناوین تاثیر انعطاف پذیری عصبی و ژنتیک بر رشد و تکامل عصبی، مداخله در بحران خودکشی کودک و نوجوان، نگاهی نو به اختلالات طیف اوتیسم در کودکی، بیش فعالی در کودکان و نوجوانان، تکامل عصبی  و روانشناختی کودکان و نوجوانان با بیماری‌های طبی مزمن، درمان با سلول‌های بنیادی در اختلالات تکامل عصبی کودکان و نوجوانان، مشکلات و مسائل صنفی روانپزشکان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

وی  گفت: همچنین در این کنگره ۹ سخنرانی با موضوعاتی، چون خدمات ارزیابی و بهبود تکامل در سال‌های ابتدایی دوران کودکی در جهان، نقش برنامه سلامت روانی اجتماعی نوجوانان در شناسایی و درمان اختلالات روانپزشکی نوجوانان، مکانیسم اثربخشی تمثیل در روان درمانی کودک، هنر فرزندپروری در اختلالات تکامل عصبی کودک و نوجوان، تأثیر تفاوت‌های فرهنگی در تشخیص گذاری اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی و مکانیسم شکل گیری هیجانات از دیدگاه سازنده گر ارائه می‌شود.

علاقمندان برای نام نویسی و دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.iacap.ir  مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • روز۱۹۵ طوفان‌الاقصی|۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • یونیسف:اجساد متلاشی شده کودکان غزه دلیلی بر توحش اسرائیل است
  • شمار شهدای غزه به 33هزار و 899 شهید رسید/ معلولیت روزانه 60 اسرائیلی به دلیل جنگ غزه
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد
  • بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه
  • تخریب ۱۵۵ مرکزدرمانی و۳۰۲۴جنایت جنگی ازآغاز تجاوزاسرائیل به غزه
  • دیده‌بان اروپا-مدیترانه: باید جنایت کوچاندن اجباری غیرنظامیان فلسطینی متوقف شود
  • حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان در مسیر بازگشت به شمال غزه و شهادت کودک فلسطینی
  • فراخوان حماس برای تشدید تقابل با اشغالگران در کرانه باختری