Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش؛ در مراسم امضاء تفاهم نامه پذیرش و بهره برداری از کیف پول الکترونیک جیرینگ در کلیه شعب فروشگاه زنجیره ای افق کوروش که با حضور دکتر حسین صبوری؛ قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، قائم مقام و عضو هیات مدیره همراه اول، مدیرعامل شرکت فناوران انیاک و مدیرعامل شرکت پرداخت اول کیش( جیرینگ) و برخی از مدیران این شرکت‌ها برگزار شد با انجام اولین تراکنش؛ پذیرش و بهره برداری کیف پوال الکترونیک جیرینگ در کلیه شعب فروشگاهی افق کوروش در سراسر کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس تفاهم‌نامه‌ شرکت فروشگاه‌های افق زنجیره‌ای کوروش و شرکت پرداخت اول کیش(جیرینگ) هزینه خرید از فروشگاه‌های افق کوروش، از طریق اپلیکیشن و کیف پول جیرینگ قابل پرداخت است.

با پذیرش کیف پول الکترونیک جیرینگ در شعب فروشگاهی افق کوروش که یکی از خدمات این شرکت برای مشتریان خود است ضمن این که مشتریان از استفاده فیزیکی از کارت بانکی در دوران شیوع ویروس کرونا بی‌نیاز می شوند می توانند  با نصب اپلیکیشن جیرینگ با رعایت شیوه نامه های بهداشتی که از اهمیت بالایی برخوردار است، در نهایت دقت و سلامت؛ علاوه بر سهولت در انجام فرایند پرداخت مالی، خرید بسته‌های شارژ  اینترنت و پرداخت قبوض خود را به ایمن‌ترین روش ممکن انجام دهند.

گفتنی است شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور که  با بیش از ۲۵۰۰ شعبه فروشگاهی به بخش خصوصی تعلق دارد از پیشگامان استفاده از تکنولوژی های نوین در شعب فروشگاهی خود محسوب می شود.

کد خبر 601085

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زنجیره ای افق کوروش شرکت فروشگاه شعب فروشگاهی شعب فروشگاه کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی فعال شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از بانک مرکزی، این بانک در راستای تنوع بخشی به ابزار‌های پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

به گفته مصطفی قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آنها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استاندارد‌های روز میسر گردیده است.

وی گفت: هم‌اکنون شش بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • کاهش کلاهبرداری و ارتقای امنیت با اجرای طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیک رایگان در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای
  • استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • «ایتا» یک کانال فروشگاهی را به دلیل استفاده از مدلینگ مسدود کرد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی فعال شد