Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل خرم مدیر عامل اتحادیه تعاونی عشایری دامداران متحرک در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تامین و توزیع نهاده‌های دامی اظهار کرد: بنابر پیگیری‌های صورت گرفته، ۹۰ هزار تن نهاده برای جامعه عشایری در سامانه بازارگاه بارگذاری شده که در طول سال‌های گذشته بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در شورای سیاست گذاری وزارت جهاد کشاورزی مصوب شده که یک میلیون راس دام‌ توسط پشتیبانی امور دام از عشایر با متوسط قیمت ۴۵ هزار تومان و ۳ کیلو جو به ازای هر کیلو دام زنده خریداری شود که با این وجود قیمت خرید هر کیلو دام ۵۷ هزار تومان است که این نرخ برای عشایر توجیه اقتصادی دارد.

خرم ادامه داد: اگر نهاده مورد نیاز جامعه عشایر به درستی تامین شود، دیگر نگرانی در خصوص کاهش دام مولد نداریم و همواره تمام تلاشمان بر آن است که دام مازاد در بازار عرضه شود.

این مقام مسئول قیمت کنونی هر کیلو بره در بازار را ۵۳ تا ۵۸ هزار تومان، میش ۲۷ تا ۳۴ هزار تومان و بزغاله ۵۱ تا ۵۳ هزار تومان اعلام کرد.

به گفته او، با اتخاذ تدابیر وزارت جهاد برای تامین دام پیش بینی می‌شود که ۳۰۰ هزار تن از گوشت مورد نیاز کشور توسط جامعه عشایر تامین شود.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های عشایر در پایان درباره تاثیر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بر بازار محصولات پروتئینی تصریح کرد: در ارتباط با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی چند سیاست همچون تخصیص ارز نیما و پرداخت یارانه در قالب ریال دنبال خواهد شد، بحث دوم آن است که با تخصیص ارز آزاد، یارانه پرداخت نمی‌شود که در آن صورت قیمت نهاده به ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهاده دامی قیمت گوشت بازار دام زنده هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!

به گزارش همشهری آنلاین، مهران مدیری در دور جدید برنامه اسکار، سوالی را درباره مقایسه قیمت برخی اقلام از جمله پیاز، پژو۲۰۶، چیپس، جوراب نانو و آپارتمان با مهمانانش مطرح کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و در شبکه های مجازی دست به دست شد.

توصیف خنده دار یوسف تیموری از مهران مدیری + فیلم | سکانس پربازدید اسکار

کد خبر 846565 برچسب‌ها خبر مهم مهران مدیری سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • بانک مرکزی : توقف تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی کذب است
  • اعلام میزان تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی