Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، متن بیانیه شرح زیر است:

ملت شریف و عزیز ایران !

یکی از نعماتِ الهی که در طول چند دهۀ گذشته شاملِ حالِ این بندۀ خاطیِ پروردگار شده است ، اقبال و حُسن ظنِّ بسیاری از اصحاب علم و معرفت و دوستان و سروران ارجمند نسبت به اینجانب بوده است. بسیاری از استادان و پژوهشگران در مؤسسات علمی و آموزشی کشور و جمعی از بزرگواران در مجامع و محافلِ دینی و فرهنگی و نیز در سازمانها و نهادهای تصمیم ساز در مقاطع و فصولِ منتهی به انتخابات با این کمترین تماس حاصل کرده و بر بنده منّت نهادند و با بیان احتجاجات و استدلالهای گونه گون ، حضور اینجانب را در میدان رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری واجب عینی تلقّی نمودند و این مطالبه را مطرح کردند که بر اینجانب فرض است تا وظیفۀ خود را به اَکملِ وجه به انجام رسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانۀ ثبت نام نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ نیز دعوت و درخواستِ دوستان و بزرگواران تکرار شد و اینجانب نیز به منظور ادای احترام به پیشگاه همۀ عزیزان به جِدّ در این باب اندیشیدم و اکنون با توّجه به ثبت نام تعداد قابل توجهّی از شخصیتهای عالم، وارسته و برخوردار از تجارب ارزنده در خدمت رسانی شایسته به ایران عزیز و نظام اسلامی به این نتیجه رسیدم که حضور در این عرصه برای بنده، مقبول و ممدوح نیست.

اینجانب همواره این حدیث شریف نبوی (ص) را پیش چشم داشته ام که می فرماید " اگر خود را به تمامی برای انجام امری شایسته نمی¬دانی پس بدان میدان وارد مشو". در حال حاضر، این خدمتگزار کوچک نظام جمهوری اسلامی بدور از هرگونه عافیت طلبی و گرفتار آمدن در بندِ کیشِ شخصیت و بدون آنکه کارِ خود را با کارِ پاکان قیاس بگیرم این کلام قطب عارفان و پیشوای پارسایان، حضرت امیر مؤمنان (علیه آلاف التحیه و الثناء) را با خود زمزمه می کنم که فرمود: "من اگر وزیر شما باشم بهتر است تا امیر شما باشم". از این رو ضمن سپاس و قدردانی فراوان از الطاف و مراحمِ همۀ دوستانِ گرانقدر و سرورانِ ارجمند از درگاه یگانۀ هستی بخش مسئلت می نمایم تا آتش عشق به ایران اسلامی را بیش از پیش در دل ما فروزان سازد و مامِ میهن را از فرزندان خویش راضی و خشنود گرداند.
ما را سَری ست با تو که گر خَلقِ روزگار دشمن شوند و سَر برود هم بر آن سَریم

سعـــدی تو کیستی که در این حلقۀ کمنــد چندان فتاده انـــد که ما صیـــد لاغــــریم

علی اکبر صالحی

کد خبر 601158 برچسب‌ها علی اکبر صالحی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی اکبر صالحی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران

امتداد-  شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران با هدف ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت « تاییدیه دانش بنیان نوآور » از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شرکت پارس تکنولوژی سداد تاییدیه دانش بنیان نوآور را برای دو محصول “چاپگر لیزری” و “سامانه ژنراتور خورشیدی” توسط کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کسب کرده است. 

گفتنی است «نوآور» دومین سطح از تاییدیه های شرکت‌های دانش بنیان از سه سطح آن است که این شرکت موفق به دریافت آن شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود