Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مارکا، رئال مادرید در حال حاضر برنامه‌ریزی تیم خود برای فصل آینده را آغاز کرده است، فلورنتینو پرز علناً اعلام کرد که انتظار تغییر دارد. این تغییرات به این مسئله بستگی نخواهد داشت که زین‌الدین زیدان در این تابستان در این باشگاه بماند یا جدا شود، اگرچه لوس بلانکوس امیدوار است که سرمربی فرانسوی برای فصل بعدی هم مربی آنها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید در صورت جدایی زیدان، چندین مربی را زیر نظر گرفته است، اما این باشگاه بیشتر در ساخت تیم با خرید بازیکنان نخبه و رشد محصولات آکادمی متمرکز است.  

خداحافظی با بازیکنانی مثل مارسلو و ایسکو؟

ایسکو و مارسلو دو بازیکنی هستند که قراردادشان در سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد، اما آنها می‌توانند تابستان امسال به دنبال راهی برای بیرون رفتن از این باشگاه باشند. در همین حال، همانطور که منابع مارکا گزارش کرده‌اند، به نظر می‌رسد وضعیت سرخیو راموس اخیراً پیچیده‌تر شده است، زیرا او هنوز برای تمدید قرارداد خود که تا پایان ژوئن ادامه دارد، به توافق نرسیده است.

ادن هازارد هم دیگر بازیکنی است که خروجش محتمل است؛ او به احتمال زیاد با قرارداد قرضی جدا شود. او در فصل جاری به دلیل مصدومیت بازی‌های بزرگی را از دست داده است. همچنین ماریانو دیاز هم یکی دیگر از گزینه‌های ترک تیم است، همانند لوکا یوویچ که اکنون با قراردادی قرضی در آینتراخت فرانکفورت حضور دارد.

درب‌ها را برای سوپراستارها باز کنید

پرز اخیراً در مصاحبه‌ای با الچرینگیتو گفت: "هر از گاهی رئال مادرید به تغییر نیاز دارد. ما خیلی پیروز شده‌ایم، اتفاقاتی افتاده است و ما باید حرکت کنیم و هیجان را بازیابی کنیم. من روی این موضوع کار می‌کنم. من همه کار می‌کنم تا رئال مادرید جایگاه مناسب خود را از دست ندهد. "

پرز می‌خواهد تابستان امسال یک بازیکن نخبه به ارمغان بیاورد که ارلینگ هالند و کیلیان امباپه از اولویت‌های اصلی در پنجره نقل و انتقالات آینده هستند.

جایی مخصوص اعجوبه‌های جوان

ماروین پارک، میگوئل گوتیرز، ویکتور چوست، سرخیو آریباس و آنتونیو بلانکو بازیکنانی جوانی هستند که در این فصل به دلیل مصدومیت مکرر بازیکنان ترکیب اصلی، از فرصت‌های طلایی زین الدین زیدان استفاده کرده‌اند. آنها جواب اعتماد زیدان را داده‌اند و رئال در نظر دارد تا فرصتی ایجاد کرده و آنها عضوی از تیم اصلی باشند.

آلابا و بازیکنان قرضی

همانطور که مارکا قبلاً گزارش داده بود، دیوید آلابا اولین خرید رئال مادرید در تابستان امسال است که قرارداد او با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد. در همین حال به نظر می‌رسد تمامی بازیکنانی که قرضی تیم را ترک کرده‌اند به اسپانیا برمی‌گردند. در حال حاضر گرت بیل یکی از پیچیده‌ترین وضعیت‌ها را دارد چراکه مشخص نیست با تاتنهام تمدید می‌کند یاتصمیم دارد به رئال بازگردد.

کد خبر 601034 برچسب‌ها لالیگا اسپانیا نقل و انتقال بازیکنان خارجی تیم رئال مادرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لالیگا اسپانیا نقل و انتقال بازیکنان خارجی تیم رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو

میدلزبورو می تواند به راحتی سامان قدوس را به تیمش اضافه کند.

طرفداری | سامان قدوس، هافبک ایرانی تیم برنتفورد، ممکن است در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به طور رایگان راهی میدلزبورو شود.

تیم تحت هدایت مایکل کریک که در حال حاضر در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد، به دنبال تقویت خود در تمامی خطوط برای صعود به لیگ برتر در فصل آینده است. با توجه به پایان قرارداد تعدادی از بازیکنان تیم‌های لیگ برتری در انتهای فصل، میدلزبورو می‌تواند از فرصت جذب آنها به صورت رایگان استفاده کند.

سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد، یکی از این بازیکنان است که با پایان یافتن قرارداد یک ساله‌اش در تابستان می‌تواند به طور رایگان به میدلزبورو منتقل شود.

میدلزبورو که در حال حاضر با 63 امتیاز در رده نهم جدول چمپیونشیپ قرار دارد، شانس چندانی برای صعود به لیگ برتر در فصل جاری ندارد، اما امیدوار است با تقویت تیم در تابستان، بتواند در فصل آینده به این مهم دست یابد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • تعدادی از بازیکنان مشترک رئال‌مادرید و بارسلونا به بهانه جدال امشب دو تیم (عکس)
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی