Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از مشهد، سردار رحیم نوعی اقدم در هفتمین یادواره شهید مدافع حرم شهید حسن قاسمی دانا اظهار کرد: اولین موضوعی که بنده در همه صحبت به آن تاکید دارم موضوع مردم است، در نظام جمهوری اصل  و میزان مردم است و مردم ولی نعمت و ارباب و صاحب انقلاب و نظام هستند، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این مردم بودند در سخت ترین شرایط و در بحران ها و ناملایمات و تهدیدات و هر شرایطی که نظام را تهدید کردند، قهرمانانه ایستادند و از نظام خود دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه مردم برای پاسداری از نظام سرمایه‌های ارزشمندی گذاشتند که بزرگ‌ترین سرمایه شهدا هستند. 

وی گفت: ای مردم انقلابی و حماسی توجه داشته باشید اگر بعد از پیروزی انقلاب تا امروز آرزوی انتقام از شهدا، حاج قاسم سلیمانی و بسیاری خون‌های پاک ریخته شده و همچنین قهرمانان فاطمیون را دارید امروز انتخابات فرصتی برایتان فراهم کرده که با حضور پرعزت و عظمت خود این انتقام را از دشمنان اسلام بگیرید.

سردار نوعی اقدم ادامه داد: امروز خون قهرمانان و آن گرد نشسته در پلک رزمندگان به ما می‌گوید که سنگر دفاع از شهدا برای ما فرا رسیده و باید به میدان آمده و با حضور گسترده در تعیین سرنوشت و انتخابات بسیار حیاتی با از حریم و حرم شهدا و اهل بیت دفاع کنیم.

هم‌رزم شهید سلیمانی افزود: به عنوان یک سرباز کوچک تقاضای من این است که با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی تکلیف خود بدانیم امروز شرایطی است، که برای ایجاد عزت اقتدار و دفاع از خون پاک شهدا لازم است حاضر و ناظر باشیم و به صورت گسترده و اساسی با وحدت و یکدلی حرکت کنیم تا ان عشق را به نظام و ادامه راه شهدا نشان دهیم.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: همه ما موظف هستیم برای شرکت گسترده در انتخابات حضور داشته باشیم، به عنوان یک رزمنده و برادر دو شهید با نهایت عشق و ارادات دست پدران شهدا را می‌بوسم، ما بدهکار شهدا هستیم و هرچه داریم از این شهدای عزیز است، قایق امنیت و آسایش ما بر روی خون پاک شهدا شناور است، باید قدردان باشیم و حداقل قدرشناسی ادامه راه شهدا است.

سردار نوعی اقدم در ادامه گفت:باید این علم سرخ حسینی در اوج عزت برافراشته بماند و ایثارگری و شهدا را فراموش نکنیم،مقاومت به برکت خون شهدا در اوج عزت و اقتدار است.

همرزم شهید باکری در لشکر عاشورا با اشاره به جایگاه والای شهدا افزود: به خدا قسم اگر مسئولین این نظام از شهدا غفلت کنند خدا آنها را خوار و ذلیل می‌کند.

وی در این مراسم با تاکید بر مکتب حاج قاسم سیلمانی به دانشمندان و محققین خطاب کرد و گفت:  اگر در این مجلس یک نوجوانی به ما مراجعه کرد و تصمیم به ادامه راه حاج قاسم داشت تکلیف دارید چیزی در جوابش داشته باشید، مواظب باشیم غفلت نکنید، انتقال مکتب حاج قاسم به جوانان امروز احتیاج به نسخه دارد. مکتب حاج قاسم یعنی با خدا بودن ، اهل بیتی، حماسی، عاشورایی، مدیر و ولایی بودن این راه برای عمل به سنین و صنوف و اقشار مختلف نسخه در می‌اورد که ما هیچ کدام بلد نیستیم.

فرمانده جبهه مقاومت بیان کرد: خون پاک حاج قاسم گفتمان مقاومت را تفسیر کرد که باید ما استفاده کنیم، این خون به ناحق ریخته شده باید باعث وحدت ما حول محور ولایت، مقاومت و خدمت‌گذاری ملت باشد.

سردار نوعی اقدم عنوان کرد: تئوریسین‌های امریکایی و اسرائیلی گفته اند ما اشتباه کردیم دیروز با قاسم سلیمانی در خاورمیانه می‌جنگیدیم اما الان مجبوریم با او در نقاط مختلف جهان بجنگیم، مقاومت به برکت خون شهدا در اوج عزت و اقتدار است.

این فرمانده جبهه مقاومت در پایان روایتی از حاج قاسم سلیمانی بیان کرد وگفت: روزی خدمت حاج قاسم سلیمانی در قرارگاه فرماندهی سوریه نشسته بودیم، بحث این بود که فرماندهی سوریه با کیست با تبسم و قاطعیت گفت ابو حسین فرمانده در کل قوا حضرت زینب(س) است.

گفتنی است؛ شهید حسن قاسمی‌دانا متولد ۱۳۶۳ در مشهد است که همزمان با حمله گروه‌های تکفیری به حرم حضرت «زینب (س)» در فروردین ماه ۱۳۹۳ به صورت داوطلبانه به سوریه رفت و در عملیات «امام رضا (ع)» مورد اصابت گلوله قرار گرفت و صبح جمعه ۱۹ اردیبهشت در سن ۲۰ سالگی به آرزویش دست یافت و به مقام رفیع شهادت رسید؛ پیکر پاک این شهید هم زمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) در مشهد تشییع و در خواجه ربیع به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدا انتخابات جبهه مقاومت مقاومت فرمانده جبهه مقاومت سردار رحیم نوعی اقدم حاج قاسم سلیمانی نوعی اقدم خون پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و قاسم الاعرجی همتای عراقی وی در دیدار با یکدیگر ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، بر تشکیل هر چه سریعتر کمیته‌های فرعی و عالی به منظور پیشبرد توافقنامه امنیتی دوجانبه تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، قاسم الاعرجی با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ی پارلمان عراق در اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.
مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان