Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@18:54:30 GMT

لائوتارو: گل اریکسن به کروتونه کلید قهرمانی اینتر بود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۱۸۴۵

لائوتارو: گل اریکسن به کروتونه کلید قهرمانی اینتر بود

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر از گل همبازی دانمارکی‌‌اش به عنوان کلید قهرمانی این تیم در فصل جاری سری A یاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که تابستان گذشته بحث پیوستنش به بارسلونا به شدت مطرح بود اما در نهایت در اینتر ماند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: من در اینتر خیلی خوشحالم و خانواده‌ام هم از بودن در اینجا چنین حسی دارند، از این‌رو به چیزی جز ماندن در اینتر فکر نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر برنامه‌هایم هم جزئیات مختلف قراردادم را با باشگاه اینتر حل خواهد کرد. این حقیقت دارد که من (تابستان گذشته) در آستانه پیوستن به بارسلونا بودم. حتی در این مورد با لیونل مسی صحبت کردم اما در نهایت تصمیم به ماندن در اینتر گرفتن که تصمیم درستی بود.

وی همچنین در خصوص کسب اولین تجربه‌ قهرمانی‌اش با اینتر در رقابت‌های سری A اظهار داشت: هواداران به این قهرمانی خیلی اهمیت می‌دادند و می‌توانستیم این را با دیدن آنها قبل از بازی سامپدوریا و البته لذتی که بعد از سوت پایان بازی ساسولو - آتالانتا وجود داشت، می‌شد حس کرد. ما این کار را برای هواداران‌مان کردیم، این در حالی است که با اختلاف امتیاز زیادی از دیگر تیم‌ها به قهرمانی رسیدیم که نشان داد ما کارمان را به خوبی انجام دادیم.

مهاجم آرژانتینی اینتر صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: پس از حذف‌مان در مرحله گروهی لیگ قهرمانام اروپا، با هم صحبت کردیم و می‌دانستیم که باید اسکودتو را به دست بیاوریم. هر روز سخت تلاش کردیم، بازی‌های را بررسی کردیم و بابت این قهرمانی خیلی خوشحالیم. به نظرم مهمترین گل در مسیر قهرمانی هم گل کریستین اریکسن به کروتونه بود چون او قفل دروازه حریف را شکست و کلید قهرمانی را به ما داد.

لائوتارو همچنین درباره رابطه خوبش با زوج خط حلمه‌اش اظهار داشت: پس از اولین تمرین، من و روملو دو یا سه ساعت با هم صحبت کردیم. او کمی اسپانیایی بلد بود و همین باعث شد تا سریع با هم ارتباط بگیریم. لوکاکو همچنین از فصول قبل بازی‌های اینتر را تماشا کرده بود و همه چیز را می‌دانست.

تلاش رئال مادرید برای خرید لائوتارو با 2 برابر حقوق پیشنهادی اینتر

وی همچنین درباره یادآوری روزهای اولیه‌اش در اینتر خاطرنشان کرد: در 6 ماه اول حضورم در اینتر خیلی بازی نمی‌کردم که این طبیعی بود چون من هنوز با سبک بازی جدید سازگار نشده بودم و باید زبان ایتالیایی را هم می‌آموختم. حالا اما به عنوان یک بازیکن پیشرفت قابل‌توجهی به خصوص در کارهای دفاع تیمی کرده‌ام.

مارتینس 23 ساله این فصل در 46 بازی برای اینتر به میدان رفته و آمار 18 گل‌زده و 9 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لائوتارو مارتینس لیونل مسی روملو لوکاکو بارسلونا سری A اینترمیلان لائوتارو مارتینس لیونل مسی روملو لوکاکو بارسلونا سری A اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قیمت مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران در جدیدترین ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت «2 میلیون یورو» کاهش یافت.مهدی طارمی پیش از این با ارزش 12 میلیون یورویی گران ترین فوتبالیست ایران به شمار می رفت. یعنی بیش از 140 میلیارد تومان ارزش ستاره ایرانی کاهش یافته است. به نقل از فارس پورتو بعد از تصمیم طارمی در زمستان مبنی بر سفر به ایتالیا برای حضور در تست های پزشکی این بازیکن ایرانی را در لیست سیاه تیمش قرار داد.طارمی در 3 ماه گذشته بیش از 90 درصد بازی ها از لیست خارج شد یا نیمکت نشین بود تا از مهره کلیدی اژدها به یک بازیکن خارج از ترکیب تبدیل شود.هرچند طارمی با مخالفت مدیریت باشگاه پورتو و فشار هواداران سفر خود را در زمستان به ایتالیا لغو کرد ولی انتقال ستاره ایرانی در تابستان به صورت رایگان به نراتزوری تقریبا قطعی است.طارمی هفته گذشته بعد از 4 ماه گل نزدن در لیگ پرتغال به دلیل خروج از ترکیب دوباره گلزنی کرد که در زیر می توانید تماشا کنید.

سایت ترانسفر مارکت گزارش می دهد که طارمی به دلیل «نیمکت نشینی های مدام و خروج از ترکیب پورتو» با افت 2 میلیون یورویی مواجه شده است.بر اساس گزارش این رسانه آماری، ارزش طارمی در سال 2022 تا 20 میلیون یورو افزایش یافت اما در در طی یک سال اخیر قیمت ستاره ایرانی با کاهش 10 میلیون یورویی یعنی به نصف رسیده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895821

دیگر خبرها

  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • برادر کونته اینزاگی را مسخره کرد: به ما نمی‌خوری!