Web Analytics Made Easy - Statcounter

واقعی با اشاره به آمادگی برای برگزاری امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم، گفت: ۴۳۹ حوزه امتحانی برای دانش آموزان پایه دوازدهم و نهم در خراسان جنوبی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدعلی واقعی» امروز (۲۵ اردیبهشت) در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، آزمون پایه نهم از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت تا روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه و آزمون پایه دوازدهم از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خردادماه به صورت حضوری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امتحانات نهایی دو پایه نهم و دوازدهم به صورت حضور در مدارس استان برگزار می‌شود، گفت: ۸۵ حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دوازدهم و ۳۵۴ حوزه برای پایه نهم پیش بینی شده است.

 

واقعی با بیان انجام بازرسی از حوزه های امتحانی قبل و حین برگزاری امتحانات، ادامه داد: تمامی نکات بهداشتی لازم در حوزه های امتحانی برای حفظ سلامتی دانش آموزان در برابر ویروس کرونا اندیشیده شده است.

 

وی الزام دانش آموزن به داشتن ماسک، تب سنجی و کنترل سلامتی آنان را از دیگر موارد اعلام کرد و افزود: ماسک، مایع دستشویی و مواد ضدعفونی مورد نیاز هم برای تمام این مدارس تامین شده است.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانش آموزان پایه دوازدهم حوزه امتحانی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید صحت انتخابات در ۴ حوزه انتخابیه خراسان جنوبی

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: براساس فهرست اعلامی شورای نگهبان، صحت انتخابات در چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی تأیید شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی اظهار داشت: در اسفندماه امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را پشت سر گذاشتیم و این مهم در حالی رقم خورد که با شرایط نامساعد جوی چند روز قبل از انتخابات جای نگرانی برای تردد در جاده‌های روستایی وجود داشت، اما با استفاده از همه ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله راهداری، نظامی، انتظامی و بخش خصوصی مسیرهای مسدود بازگشایی شدند و تعداد بسیاری از شعب اخذ رأی از شب قبل در مکان موردنظر مستقر شدند.

وی افزود: 98 درصد شعب أخذ رأی استان رأس ساعت هشت صبح 11 اسفند فعال بود که نشان ‌دهنده برنامه‌ریزی‌های دقیق و به موقع در این زمینه است.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی از حضور 63.88 درصدی مردم استان در انتخابات 11 اسفند گفت و اظهار داشت: خراسان جنوبی رتبه دوم مشارکت مردم در سطح کشور را به دست آورده است.

به گفته وی؛ آیت‌الله رئیسی با کسب بیش از 82.57 درصد آرا، برای سومین دوره، نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار متذکر شد: در بحث سلامت انتخابات در هیئت‌های اجرایی گزارش و شکایتی نداشتیم و تنها چند مورد به هیئت‌های نظارت ارسال شده بود که مورد بررسی قرار گرفت و مشکل خاصی وجود نداشت.

طالبی با تأکید بر اینکه براساس فهرست اعلامی شورای نگهبان، صحت انتخابات در چهار حوزه انتخابیه  استان خراسان جنوبی تأیید شده افزود: انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دور دوم کشید که پیش‌بینی می‌شود دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت سال آینده برگزار شود که البته هنوز وزارت کشور زمان دقیق آن را اعلام نکرده است.

وی بر آسیب‌شناسی تمام حوزه‌های انتخابیه استان و رفع معایب احتمالی تأکید کرد تا اسناد آن در مرحله دوم انتخابات این دوره و ادوار انتخابات‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت ستاد امنیت انتخابات، از اعضای این ستاد در خراسان جنوبی قدردانی کرد و افزود: با تدابیری که اندیشیده شد کوچکترین معضل و مشکل امنیتی در هیچ کدام از مراحل انتخابات امسال نداشتیم.

طالبی با بیان اینکه کمیته‌های ذیل ستاد انتخابات با اقدامات به موقع توانستند زمینه را برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم کنند، گفت: اقدام صدا و سیما در راه‌اندازی شبکه‌ های انتخاباتی این استان و رسانه‌ها در پوشش اخبار و جلب مشارکت مردم به انتخابات هم قابل تقدیر است.

وی تأکید کرد: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان، ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف فعال است و باید شعب اخذ رأی به لحاظ زیرساختی و نیروهای اجرایی مجدد بررسی شود و برنامه‌ریزی‌های لازم با حساسیت بیشتری صورت گیرد.

افزایش صندوق‌های سیار برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه با قدردانی از اقدامات دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه در چهار حوزه انتخابیه استان، خاطرنشان کرد: در این مرحله از انتخابات نیز بر رعایت اصول مهم سلامت، امنیت و مشارکت تأکید داریم.

جواد قناعت با بیان اینکه ستاد انتخابات در این مرحله هم باید همچون گذشته با جدیت کارها را پیش ببرد، تصریح کرد: هنوز پرونده انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بسته نشده و باید طبق روال مرحله اول، کمیته‌ها به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه زمان قطعی برگزاری انتخابات را وزارت کشور اعلام خواهد کرد، اظهار داشت: یک هفته مانده به زمان برگزاری انتخابات، ستاد انتخابات استان باید در محل فرمانداری شهرستان بیرجند مستقر شود تا کارها را از نزدیک رصد و پیگیری کند.

استاندار خراسان جنوبی، ارزیابی شرایط در انتخابات یازدهم اسفندماه را ضروری خواند و گفت: در زمینه وضعیت برخی از شعب پر ازدحام و شلوغ باید تجدید نظر شود و با استقرار صندوق‌های بیشتر، روند رأی‌گیری تسریع شود.

وی، کمبود صندوق‌های سیار را از ایرادات وارده در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف عنوان کرد و اظهار داشت: باتوجه به تعدد تماس‌های مردمی منبی بر نیاز به صندوق‌های سیار برای اخذ رأی باید در این زمینه تدابیر لازم صورت گیرد.

به گفته وی؛ نکته حائز اهمیت در خراسان جنوبی این است که مردم چنانچه به هر دلیل معلولیت یا کهولت سن نتوانند برای حضور در شعب اخذ رأی حاضر شوند، برای مشارکت در انتخابات به دنبال راهکار و چاره هستند که بهترین گزینه تأمین شعب سیار برای اخذ رأی این افراد است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مشارکت بالای مردم خراسان جنوبی در انتخابات یازدهم اسفندماه، متذکر شد: این مشارکت در حالی رقم خورد که دشمنان درصدد بودند با کمرنگ نشان دادن خدمات دولت و دستاوردهای نظام، مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.

قناعت در بخش دیگری از سخنانش از اقدامات دولت در دو سال گذشته گفت و با اشاره به تحلیل های رسمی، خاطر نشان کرد: برآوردها نشان می‌دهد در پایان سال 1403 شاهد رشد اقتصادی کشور، ثمر دادن اقدامات دولت و بالا رفتن ارزش پول ملی خواهیم بود.

وی، تبیین دستاوردهای نظام را تکلیفی همگانی برشمرد و تصریح کرد: مشارکت 41 درصدی مردم کشور در انتخابات یازدهم اسفندماه، نشان دهنده همراهی مردم و بی اثر بودن تلاش‌های دشمنان است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۰۰ پایگاه مطالعات نوروزی دانش آموزان در خوزستان
  • فعالیت ۱۰۰ پایگاه مطالعات نوروزی در خوزستان
  • اعتکاف علمی برای آمادگی دانش آموزان هیرمندی در امتحانات نهایی
  • تأیید صحت انتخابات در ۴ حوزه انتخابیه خراسان جنوبی
  • زمینه جذب جوانان و دانش آموزان مستعد به حوزه‌های علمیه فراهم شود
  • تقدیر از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات
  • برگزاری آیین شکرانه دانش‌آموزان میدان ۱۴ صفر ۲ خراسان رضوی
  • آیین شکرانه دانش‌آموزان میدان ۱۴ صفر ۲ خراسان رضوی برگزار شد
  • قدردانی از دانش آموزان برتر خراسان رضوی در حوزه جهاد تبیین
  • سالنامه آماری ۱۴۰۱ استان خراسان جنوبی منتشر شد