Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری با بیان اینکه جهت بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بازرسی‌ها در دستگاه‌های دولتی را تشدید خواهیم کرد گفت: مردم می‌توانند با تماس از طریق شماره تماس ۱۱۱ که مربوط به سامانه سامد موارد تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دستگاه‌ها اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رسول امیری» امروز (شنبه 25 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، در خصوص بازرسان ستاد کرونا اظهار کرد: در مرحله اول 54 نفر از بازرسان ویژه طرح کرونا را به منظور نظارت و بازرسی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مشخص کردیم و برای آنها احکامی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان افزود: به همین منوال برنامه داریم در سطح شهرستان‌ها افراد و کمیته‌هایی را برای کمیته نطارت و بازرسی از اماکن تشکیل دهیم.

 

وی اضافه کرد: در بحث بازرسی از دستگاه‌ها حول چهار مرحله اعم از دورکاری کارکنان، نظارت بر نرم‌افزار ماسک و همچنین بنرهای اطلاع‌رسانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در سطح ادارات و دستگاه‌ها مدنظر داریم.

 

امیری تصریح کرد: هدف ما این است که با این رویکردی که در پیش گرفته شده در قالب سیاست‌های تنبیهی و تشویقی، مدیران دستگاه‌هایی که عملکرد خوبی دارند را هم به ستاد کرونای خوزستان و هم مردم استان معرفی کنیم.

 

وی با بیان اینکه همچنین دستگاه‌هایی که عملکرد نامطلوبی دارند را نیز به همین منوال به مردم معرفی می‌کنیم ادامه داد: طی بازدیدهایی که صورت گرفته چندین دستگاه را مشخص کردیم و دستگاه‌هایی که عملکرد نامطلوبی داشتند طی تذکراتی که داده شد.

 

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه در این راستا به سه دستگاه فرصتی داده شده تا وضعیت خود را بهبود بخشد عنوان کرد: اگر در هفته آینده دستگاه‌های اجرایی عملکرد خود را تغییر ندادند حتما با آنها برخورد خواهد شد.

 

وی یاد آور شد: مطابق بخشنامه‌ ابلاغی و استخدامی کشور، ما پیگیر این موضوع خواهیم بود و بازرسی‌ها را تشدید خواهیم کرد و مردم می‌توانند با تماس از طریق شماره تماس 111 که مربوط به سامانه سامد ذیل اداره کل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری است موارد تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از سوی دستگاه‌ها به ما اعلام کنند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: رسول امیری تشدید نظارت های کرونایی رعایت پروتکل های بهداشتی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر

عبدالله رشیدی پور اظهار کرد: به استناد تصویب‌نامه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ هیأت محترم وزیران، به منظور بهره‌مندی کارکنان محترم ادارات استان از برکات شب‌های قدر به آگاهی می‌رساند ساعت شروع به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی سطح استان (به استثنای دستگاه‌های امدادی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، پلیس، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها و واحد‌های شیفتی که طبق روال مسئول خدمات‌رسانی هستند) با تاخیر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان افزود: برهمین اساس با موافقت استاندار محترم کردستان ساعات کار ادارات در روز‌های ۱۹، ۲۳ و (همچنین ۲۷ ماه مبارک رمضان با عنایت به اینکه شب ۲۷ ماه مبارک رمضان به اعتقاد اکثر مردم شریف استان نیز جزء لیالی قدر می‌باشد ) برابر با روز‌های شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۱، چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ و روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ساعت ۹ صبح اعلام می‌گردد. 

لازم به ذکر است روز‌های ۲۱ و ۲۵ رمضان که ایام قدر هستند، در تقویم رسمی جزء ایام تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • معدوم‌سازی ۱۸۷۷ کیلوگرم فرآورده‌ دامی فاسد
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • تشدید بازرسی از داروخانه‌ها در تعطیلات نوروزی
  • انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • شناسایی 79 مورد غیربهداشتی در طرح تشدید نظارت دامپزشکی خراسان جنوبی
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه غذای خرمشهر
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳