Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@20:19:09 GMT

تأکید مردم مغرب بر کمک به فلسطین و قطع روابط با تل‌آویو

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۰۶۰

تأکید مردم مغرب بر کمک به فلسطین و قطع روابط با تل‌آویو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عزیز هناوی» رئیس دیدبان مبارزه با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در مغرب بر لزوم کمک به ملت فلسطین تأکید کرد.

هناوی به شبکه خبری المیادین گفت که ملت مغرب در چند شهر از این کشور، برای حمایت از قدس دست به تحرکاتی زده‌اند.

وی تأکید کرد، ملت مغرب از حاکمیت این کشور انتظار دارند که به انتخاب ملت بازگردد و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول مغربی خاطر نشان کرد، ملت مغرب تأکید دارد که مخالف عادی‌سازی است و از گزینه مقاومت در برابر دشمن صهیونیست حمایت می‌کند.

هناوی تصریح کرد، «دفتر تماس» رژیم صهیونیستی، رباط پایتخت مغرب را ترک کرده و مشخص نیست که چه زمانی بازگردد.

 وی در پایان تأکید کرد، موضع ملت مغرب، مخالفت با هر گونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است و مردم این کشور نیز گردهمایی‌هایی برای کمک به فلسطین برگزار کرده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: مغرب رژیم صهیونیستی مردم فلسطین رژیم صهیونیستی عادی سازی ملت مغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: به اسرائیل فقط مشاوره نظامی می‌دهیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که این کشور نقشی در عملیات‌های نظامی رژیم صهیونیستی علیه فلطسینی‌ها ندارد و فقط به ارائه مشاوره اکتفا می‌کند.

وی در توضیح این ادعا افزود: ما در طراحی عملیات‌های نظامی اسرائیل نقشی نداریم. اما همواره به آنها درباره آنچه به‌زعم خودمان بهترین راه برای اجرای این عملیات است، مشاوره می‌دهیم. دست‎کم درخصوص برخی از نخستین دیدارهایی که بعد از ۷ اکتبر با اسرائیلی‌ها داشتیم، این مسئله صدق می‌کند.

میلر در ادامه هشدار داد که حمله اسرائیل به رفح باعث آسیب رساندن به غیرنظامیان فلسطینی خواهد شد و تشدید انزوای بین‌المللی اسرائیل را در پی خواهد داشت.

این بیانیه در حالی صادر می‌شود که آمریکا برخلاف ادعای تلاش برای برقراری آتش‌بس در غزه، حاضر به توقف کمک تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی نیست و از این بابت شریک جرم قتل‌عام فلسطینیان است.

از سوی دیگر، بسیاری بر این باورند که اختلاف تل‌آویو-واشینگتن ساختگی است و به مسائل تاکتیکی بازمی‌گردد.

طی شش ماهی که از آغاز تهاجم نظامی اسرائیل علیه غزه می‌گذرد، شمار شهدای فلسطینی در مجموع به ۳۲ هزار و ۴۱۴ نفر رسیده و تعداد مجروحان نیز به ۷۴ هزار و ۷۸۷ نفر افزایش یافته است.

نامتناسب بودن پاسخ رژیم صهیونیستی به حمله  ۷ اکتبر حماس، حجم بالای تلفات انسانی و تلاش نظام‌مند اسرائیل برای محو نشانه‌های حیات از باریکه غزه که گویای قصد صهیونیست‌ها برای محو فیزیکی (نسل‌کشی) فلسطینی‌ها است، موجب شده که واشینگتن به ظاهر هم که شده از تل‌‌آویو فاصله بگیرد.

 

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل | اراضی فلسطین فورا باید بازگردانده شود
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • آمریکا: به اسرائیل فقط مشاوره نظامی می‌دهیم
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است
  • منافع آمریکا در همدستی با جنایت‌های تل‌آویو در غزه