Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم حسین صفری گفت: ناشران باید تا دوشنبه بیست‌ و هفتم اردیبهشت مرسولات خریداری شده را به پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند. تسویه حساب ناشران منوط به اعلام وصول پستی بوده و در صورتی که اعلام وصول صورت نگرفته باشد امکان تسویه حساب وجود ندارد. بنابراین ناشران باید در پنل کاربری خود نسبت به ثبت سفارش و دریافت اعلام وصول اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اگر پس از این تاریخ مرسولات خریداری شده در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم را به دفاتر پستی ارائه کنند با تعرفه آزاد مواجه شده و تخفیف نمایشگاه از روی آن‌ها برداشته می‌شود.

صفری درباره دریافت مرسولات پستی این نمایشگاه توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با شرکت پست کلیه مرسولات مربوط به نمایشگاه مجازی قرآن کریم که تا ساعت ۲۴ چهارشنبه بیست‌ودوم اردیبهشت در سامانه این نمایشگاه به ثبت رسیده است همچنان از سوی دفاتر پستی سراسر کشور تحویل گرفته می‌شود.

وی افزود: بدیهی است که ناشران باید مرسوله‌های ارسالی را در لفافه و بسته‌بندی مناسب به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند؛ با توجه به تحویل تمام بسته‌ها و همچنین بررسی تضمین و کیفیت آن‌ها نسبت به تسویه با ناشران اقدام لازم صورت می‌گیرد.

نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم با شعار «قرآن، کتاب رشد و رویش» از یازدهم اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرد و به صورت ۲۴ ساعته تا پایان ماه مبارک رمضان از طریق مجازی در دسترس علاقه مندان به قرآن کریم بود. البته سامانه این نمایشگاه همچنان برای قرآن دوستان فعال است.   

در این نمایشگاه مجازی دو بخش اصلی فروشگاهی و محتوایی در نظر گرفته شده بود که بخش فروشگاهی به فروش کتاب های چاپی در حوزه دین و دفاع مقدس اختصاص داشت. بخش محتوایی نیز در ۱۵ محور مانند مشاوره، معرفی موسسات و سایت های قرآنی، نرم افزارها و پیام رسان های قرآنی، نگارخانه، نشست ها، آواها و نغمات، برترین محصولات و ترجمه و تفسیر قرآن همچنان در این سامانه فعال است.

برچسب‌ها معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه مجازی قرآن کریم کتاب ناشران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه مجازی قرآن کریم کتاب معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه مجازی قرآن کریم کتاب ناشران اخبار کنکور نمایشگاه مجازی قرآن کریم اعلام وصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شصتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی امروز چهارشنبه هشتم فروردین در محل برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.در این جلسه که از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود، دو پیش‌دستور و چهار دستور به بحث گذاشته خواهد شد.

«نطق رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در خصوص ارتقای اثرگذاری فعالیت‌های قرآنی با تسهیل زمینه‌های مشارکت مردمی» و «ارائه گزارشی از اجرای برنامه قرآنی هم‌افزا در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵» دو پیش دستور این جلسه است.

همچنین چهار دستور این جلسه شامل «بررسی پیشنهاد تأسیس مرکز ملی ترجمه قرآن»، «بررسی پیشنهاد کمیسیون تبلیغ و ترویج نسبت به عضویت انجمن ملی قرآن در این کمیسیون»، «تعیین نفرات کمیته شناسایی اعضای حقیقی شورا» و «اصلاح اساسنامه صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی» است.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

کد خبر 6063514 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • سهم قرآن، در نمایشگاه قرآن کریم باید سهم پررنگی باشد
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان
  • توجه ویژه به غزه و فلسطین از اهداف اصلی بخش بین الملل بود
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 
  • (تصاویر) حمید رسایی خوشنویسی خود را به رخ کشید!