Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:18:48 GMT

حریق اتوبوس مسافربری در قرچک

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۲۲۱

حریق اتوبوس مسافربری در قرچک

داوود مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، از آتش سوزی اتوبوس مسافربری در قرچک خبر داد و اظهار داشت: ظهر امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه یک مورد آتش سوزی اتوبوس مسافربری پارک شده به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک اعلام شد که بلافاصله ایستگاه عملیاتی مرکزی و ایستگاه شماره ۱ زیباشهر به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زاده افزود: این آتش سوزی که توسط اهالی شهرک گل‌ها با مشاهده حریق خودرو اعلام شد، با اقدام و حضور به موقع نیروهای عملیاتی اطفا و از گسترش آن به سایر نقاط خودرو، ساختمان‌های اطراف و کابل‌های برق فشار قوی اطراف جاده که خودرو در کنار آن پارک شده بود، شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قرچک گفت: علت وقوع حادثه در دست بررسی می‌باشد.

وی عنوان داشت: سرویس به موقع تجهیزات برقی خودروها و استفاده از تعمیرکاران مجاز و مجرب می‌تواند باعث کاهش اینگونه حوادث شود.

کد خبر 5212382

منبع: مهر

کلیدواژه: اطفای حریق آتش نشانی ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا فطریه ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل گرگان ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام زیر گذر روستای داودآباد قرچک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  بر اساس آخرین وعده‌های مسئولان قرار بود این زیر گذر در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، دولت برای تکمیل ۲ زیرگذر تقاطع محمدآباد و داودآباد با راه آهن سراسری تهران - مشهد و قطار حومه‌ای تهران - قرچک - پیشوا ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.
از حدود ۱۴ سال پیش، طرح احداث دو زیرگذر در محل ورودی این دو روستای مهم و پرجمعیت شهرستان قرچک آغاز شد که به دلایل مختلف اجرای آن تا کنون به درازا کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز
  • سرانجام زیر گذر روستای داودآباد قرچک
  • ۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید
  • قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد
  • وقوع حریق در مجتمع تجاری زیتون در شیراز
  • دو مصدوم و دو فوتی در حادثه واژگونی خودرو در گناباد
  • اراک اولین شهر در استفاده از اتوبوس برقی