Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گزارش ناظران از دربی 95، از بهزاد غلامپور و فرشاد برجی به عنوان عوامل اصلی درگیری یاد شده است

گزارش ناظران دربی 95 امروز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، دربی 95 روز گذشته (جمعه) با پیروزی یک بر صفر به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با حاشیه‌ها و درگیری‌هایی بین عوامل دو تیم همراه بود و قرار است گزارش ناظران مسابقه و ناظران داوری امروز (شنبه) به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شود.

حالا پیگیری ها نشان می دهد در گزارش ناظران این مسابقه، نام چند تن از بازیکنان دو تیم به دلیل درگیری در دقایق پایانی ذکر و از فرشاد فرجی بازیکن پرسپولیس و بهزاد غلامپور مربی استقلال از عوامل اصلی درگیری نام برده شده است.

همچنین ناظران دربی 95، درباره حضور افراد متفرقه روی سکوها و جایگاه‌های ویژه نیز گزارش‌هایی آماده کرده‌اند تا به کمیته انضباطی ارائه کنند.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد حمله فرهاد مجیدی به وزیر ارتباطات؛ شعورش به اندازه وزیر یک مملکت نیست! استقلال بکوبد و از نو بسازد/ تحلیل فنی سناریوی تکراری، تکرار نشد / تحلیل بازی پرسپولیس ملاقات مدیر یوونتوس و ماسیمیلیانو الگری در تورین / عکس رئال مادرید تمام تلاش خود را برای حفظ زیدان خواهد کرد / تکذیب شایعات جدایی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته انضباطی گزارش ناظران دربی 95

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • جوجه یک روزه
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری