Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز، شنبه ( ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) در ساعت ۱۳:۳۰ قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۰ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان رسید که نسبت به چهارشنبه گذشته ۱۲۵ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به دیروز دو هزار تومان بیشتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن ۲۳۰ هزار تومان افزایش یافت. ربع‌ سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد که ۲۶۰ هزار تومان بیشتر از قیمت آن در آخرین روز کاری هفته گذشته بود. قیمت هر سکه یک گرمی نیز به دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید که ۱۵۰ هزار تومان نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته افزایش قیمت داشت.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۲۱ هزار تومان رسید که حدود  ۸ هزار تومان ارزان‌تر از چهارشنبه گذشته بود. امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ‌۱۸۴۳ دلار اعلام شد که نسبت به چهارشنبه گذشته افزایش قیمت داشت.

کد خبر 601165 برچسب‌ها قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت دلار آمريكا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سکه قیمت دلار آمريكا هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با کاهش ۶۳ تومانی به ۴۶ هزار و ۵۳۶ تومان و حواله آن با کاهش ۵۸ تومانی نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۴۲۹ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۹۰۶ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۱۱ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته افزایش بسیار اندکی داشت.

کد خبر 6085671 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار چند شد؟