Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:43:20 GMT

خبرنگار اتریشی مدعی لغو سفر ظریف به وین شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۳۸۹

خبرنگار اتریشی مدعی لغو سفر ظریف به وین شد

به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تا این لحظه این خبر را تکذیب یا تایید نکرده است. 

خانم استفانی لختن اشتاین در توئیتی عنوان کرد که این موضوع از سوی وزارت امور خارجه اتریش تائید شده و در عین حال تاکید شده است: «این مساله تاثیری بر رابطه سنتی خوب و کانال های باز ارتباطی با ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
پیشتر سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیات مذاکرات برجام که در وین به سر می‌برد پیشتر در واکنش به برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی بر فراز دفاتر دولتی اتریش اعلام کرد که این حرکت تکان دهنده و دردناک است.
عراقچی دیروز در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت: دیدن پرچم رژیم اشغالگر که وحشیانه ده‌ها غیرنظامی بی گناه از جمله تعداد زیادی از کودکان را در عرض تنها چند روز می‌کشد، بر فراز دفاتر دولتی در وین دردناک و تکان دهنده است.

وی با اشاره به میزبانی وین از مذاکرات کشورهای ۱+۴ برای رایزنی در راستای بازگشت آمریکا به برجام، اعلام کرد که وین مقر آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان ملل است و تاکنون یک میزبان عالی برای مذاکرات بوده است. 

از زمان آغاز حمله گسترده و تجاوز هوایی صهیونیست ها در اوائل هفته جاری به نوار غزه تاکنون ۱۱۹ غیر نظامی فلسطینی شامل ۲۷ کودک و ۱۱ زن شهید شده اند.

با این حال سباستین کورتز صدراعظم اتریش به جای همدردی با مردم غزه، با رژیم اشغالگر قدس ابراز همدردی کرد و در توئیتی نوشت که به نشانه همبستگی با اسرائیل پرچم این رژیم را بر فراز دفتر خود به اهتزاز درآورده است.

برچسب‌ها وین وزارت امور خارجه محمد جواد ظریف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وین وزارت امور خارجه محمد جواد ظریف وین وزارت امور خارجه محمد جواد ظریف اخبار کنکور امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072821 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد