Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، منابع کشتیرانی می گویند حداقل دو شرکت کشتیرانی به علت درگیری ها، در خواست کرده اند تا محموله های نفتی خود را در بندر حیفا به جای بندر عسقلان تحویل رژیم صهیونیستی بدهند.

یک منطقه صنعتی در نزدیکی عسقلان، در روز سه شنبه، هدف یکی از موشک های غزه قرار گرفت و یک منبع ذخیره سازی متعلق به شرکت نفت و زیرساخت های رژیم صهیونیستی ویران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت یک شبکه خط لوله انتقال سوخت را اداره می کند.

رژیم صهیونیستی دو پالایشگاه دارد. یکی تحت مدیریت «پاز اویل» در نزدیکی عسقلان است و ظرفیت  100 هزار بشکه در روز را دارد و دیگری تحت مدیریت «بازان گروپ» در نزدیکی حیفا با ظرفیت حدود 200 هزار بشکه در روز است.

به گفته منابع آگاه، این نفتکش ها که در حال حمل نفت از دریای سیاه بودند، در خواست کرده اند تا بنادر تحویل محموله های خود را تغییر دهند.

به گزارش فارس، پیش از این نیز آسمان رژیم صهیونیستی از ترس موشک های مقاومت خالی شده است و تمامی پروازها مسیرهای خود را تغییر دادند.

بیشتر بخوانید:

*تعطیلی تمامی فرودگاههای رژیم صهیونیستی؛ آسمان فلسطین در اختیار مقاومت قرار گرفت

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت فلسطین توانسته این رژیم را در محاصره هوایی قرار دهد.

بر اساس این گزارش، مقاومت توانسته است مسیر تمامی هواپیماهایی که به سمت فرودگاه «بن گوریون» پرواز می‌کردند را تغییر داده و آن‌ها مجبور کند تا به سمت کشور دیگری پرواز کنند.

در همین حال فرودگاه بین‌المللی «رامون» در ۲۲۰ کیلومتری جنوب غزه و نزدیک بندر «ایلات» پس از شلیک موشک حماس تعطیل شد و هم اکنون تمامی فرودگاههای اسرائیل به حالت تعطیل قرار دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت نفتکش رژیم صهیونیستی فلسطین مقاومت غزه حیفا عسقلان فرودگاه بندر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صبح پر تنش برای اسراییل»/یکی ازمقرهای ارتش اشغالگر هدف قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان اعلام کرد که نیروهای مقاومت موفق شدند در یک عملیات موشکی مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی را در هم بکوبند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان مقر عناصر صهیونیست را در پادگان برانیت در نزدیکی مرزهای مشترک با فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز اذعان کردند که این رژیم صبح بسیار پرتنشی را آغاز کرده و طی ساعت‌های گذشته دست کم ۱۰ موشک از سمت لبنان به سمت بخش شمالی اراضی اشغالی شلیک شده است.

مقاومت لبنان تاکید کرد که این عملیات موفقیت آمیز با استفاده از موشک‌های برکان صورت گرفته و به صورت مستقیم به اهداف مورد نظر اصابت کرده است.

این نیروها همچنین محل‌های تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب پادگان مذکور در ۲ عملیات جداگانه هدف قرار دادند.

تجمع این نظامیان اشغالگر در اطراف منطقه رامیا با موشک و خمپاره نیز هدف قرار گرفت.

بامداد امروز نیز مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که یک خودروی نظامی را هنگام ورود به پایگاه صهیونیستی متولا هدف قرار داد که سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز تأیید کرد که پایگاه نظامی متولای رژیم صهیونیستی هدف آتش مستقیم از جانب لبنان قرار گرفت.

کد خبر 6080674

دیگر خبرها

  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • بیانیه ضدایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • «صبح پر تنش برای اسراییل»/یکی ازمقرهای ارتش اشغالگر هدف قرار گرفت
  • پوتین: تمامی طرفین خویشتن‌داری کنند/ رئیسی: به گسترش بیشتر تنش‌ها تمایل نداریم
  • عمویی: «وعده صادق» به تمامی اهداف خود دست یافت/ هدف عملیات سپاه کشتار و ضربه به مناطق شهری نبود
  • عملیات وعده صادق معادلات را به نفع محور مقاومت تغییر می‌دهد
  • عمویی: وعده صادق» به تمامی اهداف خود دست یافت/ هدف عملیات سپاه کشتار و ضربه به مناطق شهری نبود + فیلم
  • عمویی : وعده صادق» به تمامی اهداف خود دست یافت/ هدف عملیات سپاه کشتار و ضربه به مناطق شهری نبود