Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری به پایان می‌رسد و در این گزارش با چهره‌هایی که امروز نام نویسی کردند، آشنا خواهید شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به مرحله آخر رسیده و امروز چهره‌های شاخص سیاسی وارد انتخابات 1400 شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله افرادی که تا دیروز برای راهیابی به پاستور ثبت‌نام کردند می‌توان به فریدون عباسی، علی مطهری، سعید محمد، رستم قاسمی، شاهین محمدصادقی، محمود صادقی، محمود احمدی‌نژاد، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدعباسی اشاره کرد.

ساعت 18 مهلت نام‌نویسی به پایان می‌رسد و ترافیک سنگین و شلوغی از دقایق آغازین امروز در ستاد انتخابات وجود دارد.

نامسمتسنمدرکگرایشسید ابراهیم رئیسیریاست قوه قضائیه- نایب رئیس مجلس خبرگان61اجتهاد- دکتریمستقلعلی لاریجانیرئیس سابق مجلس64دکتریمستقلاسحاق جهانگیریمعاون اول دولت‌های روحانی64دکتریاصلاح‌طلبمحسن هاشمیرئیس شورای شهر تهران60مهندسیاصلاح‌طلبمسعود پزشکیاننماینده مجلس- نایب رئیس سابق مجلس67دکتریاصلاح‌طلبعلیرضا زاکانیرئیس مرکز پژوهش‌های مجلس56دکتریاصولگراعزت الله ضرغامیرئیس اسبق صدا و سیما62مهندسیمستقلشمس الدین حسینینماینده مجلس- وزیر اسبق اقتصاد54دکتریاصولگراعباس آخوندیوزیر سابق راه و شهرسازی64دکتریاصلاح‌طلبمصطفی کواکبیاننماینده سابق مجلس59دکتریاصلاح‌طلبابوالحسن فیروزآبادیدبیر شورای عالی فضای مجازی60دکتریمستقل

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 ستاد انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد

رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در محل ساختمان مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

براساس این گزارش، هنیه دو روز پیش وارد تهران شده و تاکنون با رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی و وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرده است.

منبع: فارس

کد خبر 739884

دیگر خبرها

  • جنگ انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان به روایت رسانه دولت /جریان های نوظهور اصولگرا را چه کسانی لیدری کردند؟
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «دی ماه» سال گذشته
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • کسانی که می‌گویند احزاب وارداتی و غیربومی هستند، تاریخ سیاسی ایران را نخوانده‌اند
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • احزاب در ایران وارداتی هستند/ اسناد سیاسی و فرهنگی را باید در کشورمان بومی کنیم
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند