Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بعد از پیروزی ارزشمند مقابل فولاد خوزستان در گفت‌وگو با فارس با تبریک این برد به هواداران، بازیکنان، کادر فنی، مالکیت، هیات مدیره و همه آنهایی که قلب‌شان به عشق نساجی می‌تپد، اظهار کرد: خوشحالیم که علاوه بر کسب این سه امتیاز، رقبای ما نیز ناکام ماندند و ما امیدوارانه‌تر در ادامه برای حفظ و بقای نساجی می‌جنگیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*از انتخاب الهامی رضایت‌مندیم

وی با بیان اینکه از انتخاب ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی نساجی رضایت داریم، گفت: از زمان حضور الهامی موفق شدیم در ۶ بازی، ۱۲ امتیاز کسب کنیم و این نتیجه قابل قبولی است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران خاطرنشان کرد: متاسفانه با امتیازات زیادی که در نیم‌فصل از دست دادیم، همچنان در وضعیت مطلوبی قرار نداریم، هر چند تیم ما به خودباوری خوبی رسیده است و باید تلاش کنیم در هفت بازی باقی‌مانده نیز امتیازات لازم را به‌دست آوریم. طبق قولی که به هواداران دادیم، تمام هم و غم مدیریت، مالکیت، هیات مدیره و کادر فنی این است که تیم نساجی از این وضعیت رها شود.

*پیروزی مقابل فولاد کار سخت و بزرگی بود

سیف‌الله‌پور با اعلام اینکه در فصل نقل و انتقالات زمستانی با توجه به کمبود و سخت بودن جذب بازیکن، توانستیم بازیکنان مورد دلخواه کادر فنی و باکیفیتی را جذب کنیم، تصریح کرد: با حضور الهامی و کادر فنی جدید، تیم به یک همدلی واحدی رسید و چه بازیکنانی که در داخل زمین هستند و چه بازیکنان نیمکت‌نشین دل‌شان برای موفقیت تیم می‌تپد و همین مسئله رمز موفقیت ماست.

وی با عنوان اینکه با پیروزی مقابل فولاد که یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ برتر است، کار بسیار سخت و بزرگی بود، اضافه کرد: همه از سطح و کیفیت کاری جواد نکونام مطلع‌اند و چه در لیگ و چه در آسیا، نمایش خوبی این تیم داشته است.

*اردوی نساجی داخلی است

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه به‌دلیل بازی‌های تیم ملی، یک ماه باید استراحت بپردازیم، گفت: تیم ما در نوار پیروزی قرار دارد و تیمی که اینچنین انگیزه برای بردن دارد هیچ‌وقت دلش نمی‌خواهد که یک ماه در خلال بازی‌هایش وقفه بیفتد اما به هر حال به احترام تیم ملی باید این شرایط را درک کنیم.

سیف‌الله‌پور ادامه داد: قصد داشتیم در این تعطیلات یک‌ماهه به اردوی ترکیه برویم اما متاسفانه به‌دلیل مشکل خروج چند بازیکن، این امکان میسر نشد و انشاالله قرار است اردوی خود را در داخل کشور پیگیری کنیم. البته قصد داشتیم در مازندران این اتفاق بیفتد اما متاسفانه زمین تمرین مناسبی را هنوز پیدا نکردیم.

وی افزود: هر آنچه که نیاز داشته باشیم جناب مهندس رضا حدادیان مالک محترم باشگاه در اختیار ما قرار می‌دهد. ضمن اینکه هیات مدیره خوب و کاربلدی داریم که بسیار در پیشبرد امور، کمک‌حال هستند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران عنوان کرد: در ۷ بازی باقی‌مانده باید امتیازات لازم را کسب کنیم تا کار ما به روزهای آخر و اما و اگر نکشد.

سیف‌الله‌پور بیان کرد: جا دارد از همه هوادارانی که به ما دلگرمی می‌دهند و با حضور خود در پشت‌بام‌های اطراف ورزشگاه، تیم را حمایت می‌کنند قدردانی کنم ضمن اینکه بدون شک وجود و حضور تماشاگران را در سکوهای خالی وطنی حس می‌کنیم.

*مجموعه دانشگاه آزاد هنوز تحویل نساجی نشد

وی ضمن ابراز تاسف از عدم حمایت مسؤولان از باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: قرار بود مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد قائمشهر را در اختیار ما بگذارند، پیگیری‌های زیادی انجام دادیم، در جلسات متعددی شرکت کردیم و نامه‌نگاری‌ها نیز انجام شد اما عملاً هنوز هیچ اتفاقی رخ نداد. اگر قرار است این مجموعه تحویل باشگاه نساجی شود، باید هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد. این مجموعه نیاز به اقدامات زیرساختی و آماده‌سازی چمن دارد که ما نباید زمان را از دست دهیم.

*یکسال از وعده نوبخت درخصوص چمن طبیعی وطنی گذشت!

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اعلام اینکه مرداد سال گذشته جناب نوبخت معاون رئیس جمهور در ورزشگاه شهید وطنی حضور یافتند و قول دادند که در عرض سه ماه چمن تغییر پیدا کند، اضافه کرد: حتی مسئولان استانی گفتند طراحی خزانه چمن طبیعی انجام و راه‌اندازی شده ولی این اتفاق نیفتاد و تکلیف بودجه تخصیص‌یافته نیز مشخص نشد. بعد از مدتی گفتند هزینه نگهداری چمن طبیعی بسیار بالاست و باید به‌جای آن چمن مصنوعی باکیفیت جایگزین کنیم. یکسال از این وعده و وعیدها می‌گذرد اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد.

*مسؤولان حتی یک خداقوت‌گویی را هم از باشگاه نساجی دریغ می‌کنند

سیف‌الله‌پور با بیان اینکه نگاه مسئولان استانی به تیم نساجی مهربانانه نیست و انتظار ما بیشتر از این‌هاست، تاکید کرد: فارغ از عدم حمایت‌های لازم، حتی یک سرکشی و یک خداقوت‌گویی را نیز از ما دریغ کردند. در شهر خودمان غریب هستیم و هیچ عزیزی در کنار ما نیست. وقتی در استان‌های دیگر برای بازی می‌رویم، می‌بینیم مسؤولان ارشد آن استان، نمایندگان مجلس، مدیران دولتی و حتی بخش خصوصی در کنار آنها هستند. ولی ما در ورزشگاه وطنی در استانی که این همه مدیر، وزیر و وکیل دارد، تنها هستیم و جناب مهندس حدادیان به‌تنهایی در حال پیشبرد امور هستند.

*چمن ورزشگاه شهدای ساری به هیچ عنوان قابل برگزاری بازی نیست

وی درخصوص ورزشگاه شهدای ساری برای انجام بازی‌های نساجی بیان کرد: بازدیدی به همراه دکتر اسدی رئیس هیات مدیره باشگاه از این زمین داشتیم و به هیچ عنوان این زمین با این چمن مهیای بازی نیست. با برنامه‌ریزی غلط و کار غیرکارشناسی، این زمین از چمن بسیار بی‌کیفیتی درحال حاضر برخوردار است و نمی‌توان در آن بازی برگزار کرد. واقعاً جای تاسف دارد که از دی‌ماه گذشته تاکنون ما را معطل این زمین کردند.

*مسؤولان، باشگاه نساجی و ظرفیت عظیم مردمی را به چشم تهدید نگاه نکنند

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: مسؤولان محترم استانی شعارهای خوبی درخصوص حمایت از بخش خصوصی می‌دهند ولی در عمل واقعاً پشتیبان ما نیستند. شما تک‌تک شهرهایی که تیم‌های لیگ برتری دارند را بررسی کنید و نگاه مسئولان آن شهر و استان را در کمک به تیم‌شان توجه کنید. آنها چه اندازه قدر تیم لیگ برتری را می‌دانند و مسؤولان مازندران چقدر؟! انگار نساجی دردسری شده و دوست ندارند این تیم در این سطح حضور داشته باشد. به‌جای اینکه نساجی را فرصت ببینند، گویا آن را تهدید می‌بینند و این ظرفیت عظیم مردمی پشت این تیم، برای‌شان نگران‌کننده است.

*مسؤولان استان‌های دیگر می‌توانند اما مسؤولان مازندران نه!

سیف‌الله‌پور تصریح کرد: شما به تیم‌هایی که در همین فصل اخیر دچار مشکلات و بحران شدند، نگاه کنید. واقعاً مسؤولان شهری و استانی برای آنها سنگ‌تمام گذاشتند. چطور مسؤولان دیگر استان‌ها می‌توانند اما در مازندران مسؤولان قادر به حمایت نیستند!

*زمین ماهفروجک را در عمل به باشگاه نساجی واگذار کنید نه فقط در سند!

وی درباره زمین ماهفروجک عنوان کرد: عاجزانه تقاضا داریم تکلیف این زمین را مشخص کنید، صرف اینکه سند این زمین به نام باشگاه زده شده، سودی ندارد و باید مسؤولان پای کار بیایند و در عمل زمین واگذار شود تا ما بتوانیم اقدامات لازم را در آن زمین انجام دهیم. بحث اخذ پروانه ساخت را مسؤولان مطرح کردند که در حال ارائه طرح‌های مدنظر برای اخذ پروانه هستیم اما خودشان می‌دانند در بهترین و سریع‌ترین حالت، اخذ پروانه حدود یکسال به‌طول می‌انجامد. تقاضا داریم از مسؤولان مازندران هر چه سریع‌تر این امکان را فرام کنند تا ما بتوانیم دور زمین متعلق به باشگاه نساجی را دیوارکشی کنیم. این مهم‌ترین کمکی است که مسئولان می‌توانند در موضوع زمین ماهفروجک به ما انجام دهند و خواستاریم در اسرع وقت این اتفاق بیفتد. ما آمادگی لازم را برای این مسئله داریم و فقط منتظر مساعدت مسؤولان هستیم.

*حدادیان را دلسرد نکنید

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: اقتصاد کشور در دو سال اخیر تحت تاثیر کرونا قرار گرفته اما در چنین شرایطی باز هم جناب مهندس حدادیان با تمام وجود از باشگاه حمایت کردند. نباید رفتارهای مسؤولان موجب دلسردی مالک باشگاه شود. دریغ از ذره‌ای ایجاد انگیزه و دلگرمی! به‌راستی اگر مهندس حدادیان خسته شود و باشگاه را رها کند، در چنین شرایطی چه کسی می‌تواند مالکیت نساجی را به‌عهده بگیرد.

سیف‌الله‌پور گفت: حدود ۷۰ درصد تاکنون پرداختی به بازیکنان داشتیم و سعی کردیم هر آنچه که تعهد کردیم را انجام دهیم. حقیقتاً رقابت با تیم‌های صنعتی و دولتی که بودجه‌های چند ده و چند صد میلیاردی دارند، سخت است.

وی تاکید کرد: قدردانی می‌کنم از هوادارانی که سال‌هاست بدون هیچ چشم‌داشتی در کنار نساجی مانده‌اند و قلب‌شان برای نساجی می‌تپد. آنقدر این قوت قلب‌ها و محبت‌ها زیاد است که فرصت توجه به عده‌ای که به هر نحوی به‌منظور خودنمایی درحال چوب لای چرخ گذاشتن هستند را نداریم. نساجی آنقدر بزرگ است و آنقدر این تیم پشتوانه مردمی دارد که هر چقدر به این قطار در حال حرکت سنگ بزنند، تاثیری به حالش ندارد.

*متاسفانه عده‌ای تنها منتظر باخت نساجی هستند

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان عنوان کرد: دلسوزان واقعی و هواداران فهیم نساجی بدانند که عده‌ای فقط منتظر باخت نساجی هستند تا بعد از شکست، بازار خودنمایی خود را راه بیندازند. خوشبختانه آنقدر جامعه هواداری نساجی گسترده است و وسعت دارد که این افراد در آن دیده نمی‌شوند. درود می‌فرستیم بر همه عزیزانی که بدون حب و بغص و بدون اهداف سوء در حال حمایت تیم‌شان هستند و بدانید تا روزی که ایزد سیف‌الله‌پور به‌عنوان خادم شما در این باشگاه حضور دارد، تمام آبرو و اعتبار خود را می‌گذارد تا از ورود عده‌ای منفعت‌طلب و معلوم‌الحال به باشگاه نساجی جلوگیری کند. تا زمانی که بنده در این باشگاه حضور دارم اجازه نمی‌دهم هر کسی بخواهد برای رسیدن به اهداف شخصی خود، خللی در کار باشگاه وارد کند. مردم قاضی خوبی هستند و خدا را شکر سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز علاقه منتظر محمد برای بازگشت به تیم استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی از روز گذشته استارت خورد که منتظر محمد بازیکن عراقی این تیم که ابتدای فصل جاری به صورت قرضی راهی رفسنجان شد، به خاطر همراهی تیم المپیک عراق در تمرینات تیم رفسنجانی غایب بود.

این در حالی است که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر تمایل باشگاه مس رفسنجان در خصوص به خدمت گرفتن قطعی بازیکن عراقی منتشر شده و این طور عنوان شد که با دستور محرم نویدکیا مسی ها به دنبال دائمی کردن قرارداد منتظر محمد هستند و در این زمینه نیز مذاکرات خود را با استقلال آغاز کرده‌اند.

نکته قابل توجه اینکه منتظر محمد تمایل خود را برای بازگشت به جمع استقلالی ها اعلام کرده و بعید است این بازیکن برای فصل بعدی در رفسنجان ماندگار باشد.

گفتنی است در جریان دیدار دوستانه استقلال و مس رفسنجان که اواخر بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، منتظر محمد نیز حضور داشت که منجر به دیدار او با سرمربی آبی ها شد.

این بازیکن عراقی تابستان امسال به استقلال پیوست ولی به دلیل مشکلات مربوط به سقف بودجه آبی ها، راهی مس رفسنجان شد. او در این تیم نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و منجر به درخواست نکونام برای بازگشت این بازیکن به جمع آبی ها شد.

در شرایطی که قرارداد منتظر محمد با مسی ها قرضی و تا پایان فصل است، اما این باشگاه با جدایی بازیکن عراقی خود مخالفت کرد تا بازگشت او به استقلال به فصل بعد موکول شود.

در حاشیه دیدار دوستانه دو تیم، نکونام برای لحظاتی با منتظر محمد به گفتگو پرداخت. پس از اینکه بازیکن عراقی برای خوش و بش با نکونام به سمت وی رفت، سرمربی آبی ها استقبال گرمی از وی کرد.

در این خصوص شنیده‌های خبرنگار ما حکایت از آن دارد که در این گفتگوی صمیمانه منتظر محمد آمادگی خود برای بازگشت به استقلال در فصل بعدی را اعلام کرده است.

این بازیکن بعد از گلزنی به استقلال در جام حذفی نه تنها خوشحالی نکرد بلکه بعد از این دیدار با انتشار یک استوری از هواداران استقلال به نوعی دلجویی کرد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • بافق و بهاباد همچنان منتظر بارش باشند
  • پولی از برزیل در راه ایران!
  • فصل برای دروازه‌بان استقلالی نساجی تمام شد!
  • آماده برای جنگ بقا زیر وزنه سنگین(عکس)
  • خدمت به مردم فراتر از یک کار اداری است
  • ابراز علاقه منتظر محمد برای بازگشت به تیم استقلال
  • خودنمایی پلنگ‌های مازندران مقابل دوربین + ویدئو