Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالی از منع ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته تا بعد از انتخابات در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز (۲۵ اردیبهشت ماه) در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: روند کاهشی و نزولی ابتلا و فوت در همه شهرهای استان آغاز شده و تلاش برای اجرای کامل و دقیق دستورالعمل های بهداشتی وظیفه دینی، ملی و انسانی همه ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ویروس کرونا و نوع متاسیون یافته آن همچنان وجود دارد و نباید با ساده انگاری به مسئله توجه شود، چرا که وضعیت قابل دگرگون شدن بوده و تا پایان امسال رعایت کامل پروتکل ها ضروری است.
 

جمالی با اشاره به اینکه، جلوگیری از ابتلا، مرگ و میر و قطع زنجیره کرونا برنامه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است، ادامه داد: تزریق واکسن یکی از برنامه های راهبردی و توزیع آن براساس فرآیند و گروه بندی است که ستاد ملی طراحی کرده است.
 

وی با بیان اینکه، هیچ مسئولی خارج از چارچوب سند واکسیناسیون ستاد ملی مقابله با کرونا در استان  واکسن تزریق نکرده، افزود: این هفته افراد با سن بالای ۷۵ سال واکسن تزریق می کنند.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای کاهش مرگ و میر و قطع زنجیره کرونا که دو اولویت اصلی است، همچنان رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی در اولویت است.
 

جمالی از منع ورود ترددها با پلاک غیر بومی به استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته تا بعد از انتخابات در استان خبر داد.
 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در تبلیغات انتخاباتی از تجمعات دوری شود و مراسم خود را در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند، تاکید کرد: بیشتر از فضای مجازی و صدا و سیما برای تشریح برنامه‌های تبلیغاتی استفاده شود.
 

وی با بیان اینکه، سلامت و حفظ جان تک تک افراد یک تکلیف بسیار مهم و خط قرمز است، تاکید کرد: حاکمیت در تبلیغات قانون است و به همه کاندیداها و طرفداران آنها توصیه می کنیم که پایبند قانون باشند.
 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اکنون هیچ شهری با رنگ بندی قرمز در استان نداریم، افزود: از برخی شهرستان ها گزارش رسیده که پروتکل ها به خوبی رعایت نمی شوند و تجمعاتی برگزار شده است. 
 

جمالی به فرمانداران شهرستان ها به خصوص مارگون تاکید کرد: با هشیاری و دقت بیشتر و حساسیت بالایی نسبت به شرایط کرونا در زمانی که فضای تبلیغاتی انتخابات در پیش است توجه داشته باشند.
 

وی با بیان اینکه دو بال مقابله با کرونا مردم و مسئولین هستند، تاکید کرد: همه موظف هستیم در این شرایط برای حفظ جان مردم و فعالیت گروه های مختلف و تامین معیشت مردم در کنار هم با همکاری هم با رعایت کامل شیوه نامه ها تلاش کنیم تا در نهایت با حفظ سلامت و جان مردم شرایط را برای برگزاری انتخاباتی گسترده، امن، سالم و پرشور در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ مهیا سازیم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: منع تردد کهگیلویه و بویراحمد کرونا واکسیناسیون سلامت انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد مقابله با کرونا پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین، ولی بهره مند، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی از امروز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه جو استان کهگیلویه و بویراحمد تحت تاثیر سامانه ناپایدار بارشی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این مدت و بیشتر از بعداز ظهر امروز در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

بهره مند اظهارکرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از امروز تا روز چهارشنبه قدری کاهش نسبی دما وجود دارد و از روز پنجشنبه دما روند افزایشی به خود خواهد گرفت.

بهره مند عنوان کرد: برای امروز تا پایان روز چهارشنبه هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی بیان کرد: شهر لیکک و ایستگاه امامزاده جعفر با بیشینه دمای۳۱.۴ درجه سانتیگراد و سی سخت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک