Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@14:56:12 GMT

سهیل مهدی: بازی های لیگ 30 یا 31 خرداد آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۶۷۵

سهیل مهدی از زمان شروع لیگ گفت

زمان برگزاری هفته بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، بعد از برگزاری هفته بیست و سوم لیگ برتر، برگزاری بازی‌های لیگ برتر متوقف شد. با توجه به برگزاری دیدارهای مقدماتی تیم ملی فوتبال و حضور ملی‌پوشان در بحرین، باشگاه‌ها توقف لیگ را پذیرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، روز ۱۳ خرداد در بحرین به مصاف تیم هنگ کنگ می‌رود. ۱۷ خرداد مقابل بحرین و ۲۱ خرداد برابر کامبوج به میدان می‌رود. ۲۵ خرداد نیز تیم ملی کشورمان با عراق رو به رو می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به بحرین، اردویی را در جزیره کیش برگزار می‌کند. کاروان ایران ۴ خرداد به کیش می‌رود و روز ۱۰ خرداد، این جزیره را به صورت مستقیم به سمت بحرین ترک می‌کند.

در همین راستا سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت:

با توجه به برگزاری بازی‌های تیم ملی، بازی‌های لیگ برتر فوتبال به احتمال زیاد در ۳۰ یا ۳۱ خرداد دوباره برگزار می‌شود. سعی می‌کنیم بازی‌های معوقه زودتر برگزار شود و تکلیف تیم‌ها مشخص شود.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد حمله فرهاد مجیدی به وزیر ارتباطات؛ شعورش به اندازه وزیر یک مملکت نیست! استقلال بکوبد و از نو بسازد/ تحلیل فنی سناریوی تکراری، تکرار نشد / تحلیل بازی پرسپولیس ملاقات مدیر یوونتوس و ماسیمیلیانو الگری در تورین / عکس رئال مادرید تمام تلاش خود را برای حفظ زیدان خواهد کرد / تکذیب شایعات جدایی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا