Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@06:42:01 GMT

کمانداران به سوییس می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۷۶۰

کمانداران به سوییس می‌روند

اعضای تیم ملی تیروکمان برای حضور در مرحله دوم جام جهانی، بامداد روز یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت عازم سوییس می‌شوند.

به گزارش ایسنا، کمانداران ریکرو و کامپوند برای حضور در مرحله دوم جام جهانی، بامداد روز یک‌شنبه ۲۶ اسفند راهی لوزان سوییس می‌شوند.

میلاد وزیری، صادق‌اشرفی، امین‌ پیرعلی، رضا شبانی، زهرا نعمتی، شیوا شجاع مهر، سوگند رحمانی و مهتا عبدالهی کمانداران اعزامی در ریکرو را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد پاکزاد (سرمربی) و لیلا سخایی (مربی) هدایت تیم را در سوییس بر عهده خواهند داشت.

هم‌چنین محمدصالح پالیزبان، آرمین پاکزاد، سیدحسام کوثر، احمد اکبری، آرزو طاهریان، ویدا حلیمیان، راحله فارسی و گیسا بایبوردی نفرات اعزامی در کامپوند هستند که اسماعیل عبادی سرمربیگری تیم را بر عهده دارد.

در این مسابقات امید نجاری به عنوان سرپرست و مدیر تیم‌های ملی در کنار کمانداران حاضر خواهد بود.

۲۷ اردیبهشت ماه تمرین رسمی مسابقات خواهد بود و ۲۸ اردیبهشت مرحله دوم جام جهانی تیروکمان در لوزان سوییس رسما شروع می‌شود و تا دوم خردادماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيروكمان مربی تیم ملی کامپوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند

آفتاب‌‌نیوز :

مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا در گروه C امروز دوشنبه در ساعت ۱۴:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید و تیم‌های قرقیزستان و تاجیکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و ژاپن و کره جنوبی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

در یکی از این دیدار‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که بازی در پایان با تساوی یک به یک تمام شد. به دنبال این تساوی ژاپن ۴ امتیازی شد و امتیازات تاجیکستان به ۵ رسید.

در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید تا قرقیزستان ۵ امتیازی شود و کره جنوبی با یک امتیاز در انتهای جدول بماند.

به این ترتیب در گروه C تاجیکستان با ۵ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و قرقیزستان با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در دور بعد را کسب کردند.

ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است در این گروه ۴ امتیازی شد تا در رده سوم قرار بگیرد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز بماند و یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۷:۳۰ هم ۲ دیدار در گروه D برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت می‌رود و افغانستان با بحرین دیدار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • افت ۱۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری