Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:09:16 GMT

مجوز بازگشایی ۱۴ مهدکودک در استان همدان صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۸۰۷

مجوز بازگشایی ۱۴ مهدکودک در استان همدان صادر شد

«مهرداد نادری فر» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت مهدهای کودک با شیوع همه گیری ویروس کرونا در سطح کشور از جمله استان همدان متوقف و این مراکز تعطیل شدند که با توجه به بهبود نسبی شرایط در سطح استان، به 14 مهدکودک در این استان اجازه فعالیت مجدد داده شد.

وی اظهار داشت: برهمین اساس، چهار مهدکودک در شهر همدان(مرکز استان)، ۲ مهد کودک در شهرستان ملایر و در هشت شهرستان دیگر استان نیز هر کدام یک مهدکودک اجازه بازگشایی و فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، البته این تعداد مهد کودک باید با ۲۵ درصد ظرفیت کار کنند که در صورت افزایش متقاضیان برای حضور کودکان دراین مراکز، تعداد مجوزهای صادر شده افزایش داده می شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان با بیان اینکه مهدهای کودک زیر نظر و نظارت سازمان بهزیستی فعالیت می کنند، اظهار داشت: صدور مجوز برای بازگشایی این تعداد مهد کودک با هدف رفع مشکل زوجین شاغل برای نگهداری از فرزندانشان صادر شده است.

نادری فر همچنین برخی اخبار منتشره در خصوص بازگشایی تالارهای پذیرایی برای برگزاری مراسم عروسی با ظرفیت محدود را تکذیب کرد و گفت: فعالیت تالارها برای برگزاری مجالس عزا و عروسی براساس مصوبه ستاد ملی، همچنان ممنوع است.

به گزارش ایرنا، درحال حاضر تمامی شهرستان های استان همدان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری همدان مهدکودک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری همدان مهدکودک ویروس کرونا استانداری همدان مهدکودک اخبار کنکور استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان

مهرداد آهکی با بیان اینکه حریم قانونی راه‌ها جزو خط قرمز راهداری محسوب می‌شود گفت: این اداره کل با حکم قضایی نسبت به هرگونه تجاوز به حریم، ریختن زباله در حریم جاده‌ها و ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ها به شدت برخورد خواهد کرد.

او از هم استانی‌ها خواست قبل از هرگونه اقدام در حریم راه‌ها و جلوگیری از متضرر شدن خود ابتدا با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها و ادارات راهداری نسبت به اخذ مجوز‌های لازم اقدام کنند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: علاوه بر پایش و کنترل ۲۴ ساعته محور‌های استان از طریق سامانه‌های نظارت تصویری و گشت‌های راهداری، مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به حریم، ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده‌ها و تخلیه زباله در حریم راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا عوامل راهداری استان در اسرع وقت نسبت به رفع مستحدثات غیرمجاز در حریم راه‌ها اقدام کنند.

آهکی گفت: در سال گذشته ۲۲۷ مورد صدور مجوز، ۶۴ مورد صدور اخطار، ۱۴۲ مورد شناسایی و با ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قانونی شد و در ایام تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ نیز ۱۳۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • وزیر حمل‌ونقل اسرائیل دستور بازگشایی حریم‌هوایی و فرودگاه‌ها را صادر کرد
  • فعالیت ۵۰ واحد پرورش ماهی در شهرستان رزن
  • مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری برای دانشگاه محقق اردبیلی صادر شد
  • جلوگیری از ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان
  • هواشناسی فارس هشدار قرمز صادر کرد
  • مجوز عملیات سپاه پاسداران توسط چه نهادی صادر شد؟