Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@00:50:12 GMT

دیسک کمر احسان حدادی و هواشدن ۷۰۰هزاردلار هزینه

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۸۱۳

ورزشکاری که طی سه سال اخیر در نوشته رسانه‌ها مجموعا ۷۰۰هزاردلار برای آمادگی و اردوهای پرهزینه‌اش خرج شده است، حالا در آستانه المپیک می‌گوید دیسک کمرش نیاز به درمان دارد! 

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: احسان حدادی برای درمان دیسک کمر خود سه هفته دیگر به ایران برمی‌گردد.

ورزشکاری که حتی خارپاشنه اش را هم در اروپا جراحی کرد، حالا به جای رسیدن به نقطه قابل قبول در تمرینات، می‌گوید آمادگی لازم را به دلیل همان عمل ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا که سهمیه المپیک توکیو را نیز به دست آورده است حالا پس از ماه‌ها زندگی در اروپا و آمریکا با پول فدراسیون دوومیدانی و پرداخت مخارج از بیت المال، به دلیل پیگیری درمان دیسک کمر خود به ایران برمی‌گردد.

هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: آقای مک ویلکینز دو برنامه برای حدادی داده است؛ اول اینکه در آمریکا بماند و درمان خود را انجام بدهد و برنامه دوم اینکه به ایران بیاید. ما هم به او گفتیم به ایران برگردد چون اینجا دکتر اردیبهشت و فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیر درمانش هستند.

او افزود: حدادی بلیت برگشت گرفته و احتمالا سه هفته دیگر به ایران می‌آید.  

حدادی از ۲۱ بهمن در اردوی آمریکا به سر می‌برد و پس مطرح شدن شائبه عدم آمادگی‌اش تا المپیک، در گفت‌وگویی با فدراسیون دوومیدانی گفت: "از آنجایی که بعد از جراحی پاشنه‌ام ۶ هفته پایم در کفش‌های مخصوص بود و نمی‌توانستم خوب راه بروم، همین باعث شد بالانس کمرم به هم بخورد و از ناحیه دیسک دچار مشکل شوم. البته از ۵- ۶ سال گذشته از ناحیه دیسک دچار آسیب دیدگی و مشکل بودم و می‌دانید که بعضی اوقات این دیسک به پا می‌زند و خیلی درد شدیدی دارد اما خوشبختانه با فیزیوتراپی و با کمک دوستانمان در فدراسیون پزشکی ورزشی، یکسری تمرینات درمانی را انجام دادم."

اکنون مشخص شده که این ورزشکار نیاز به درمان دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 احسان حدادی پرتابگر دیسک دوومیدانی المپیک توکیو دیسک کمر نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   در پی شکایت حمید طاهری فرد از باشگاه خیبر خرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عبدالله رودپارکی از باشگاه اترک بجنورد، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   با توجه به شکایت حسین اینانلو از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۶۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۶ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.   در پی شکایت حسین پورگلشاهی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۹ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.   در پرونده شکایت حافظ یعقوبی از باشگاه چوکا تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۳ میلیون و ۵۲۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

دیگر خبرها

  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد هارد دیسک/ اولین هارد یک گیگابایتی ۲۵۰ کیلوگرم وزن داشت!
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته