Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@16:32:39 GMT

عملیات اجرایی خیابان کامل در منطقه2 آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۸۵۳

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 2 با اشاره به سیاستهای مدیریت شهری در ایجاد دسترسی امن، جذاب و راحت برای تمام شهروندان و تحقق شهر انسان محور گفت: عملیات اجرایی خیابان کامل در بلوار خوردین آغاز شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،حسن صفات، با اشاره به اینکه طرح خیابان کامل، حرکتی در تحقق شهر انسان محور است،گفت: توسعه و احداث خیابان کامل در سطح شبکه معابر شهر تهران با استناد به احکام برنامه پنج‌ساله سوم توسعه شهر تهران در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت و براساس مطالعات صورت گرفته بلوار خوردین به عنوان یکی از10معبر برای اجرای طرح خیابان کامل انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه احداث خیابان کامل با هدف توزیع عادلانه امکانات و فضاهای عمومی شهر در حوزه حمل و نقل بین همه اقشار،کاربران و گونه‌های مختلف حمل و نقل انجام می‌شود،گفت: تأمین امنیت عابرین پیاده، کاهش سوانح رانندگی،تأمین مسیر حمل و نقل عمومی و دوچرخه سواری، مطلوبیت و جذابیت محیطی معابر شهری و اینکه همه اقشار جامعه بتوانند به صورت عادلانه از معبر شهری استفاده کنند مهم‌ترین هدف اجرای طرح خیابان کامل است.
شهردار منطقه2 افزود: در برنامه پیش‌بینی شده که مطابق با اصول شهر انسان محور طراحی شده است،خیابان کامل کارکردی فراتر از حمل‌ونقل داشته و به عنوان یک فضای عمومی خاص طراحی شده که بازتابی از هویت محله بوده و از فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی پشتیبانی کند.
او با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث خیابان کامل به عنوان یکی از پروژه‌های سالجاری آغاز شده است،گفت: طرح خیابان کامل به طول یکهزار و 200مترمربع در بلوار خوردین حدفاصل میدان صنعت تا خیابان دادمان اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طرح خیابان کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان

 اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  گفت: محور خاش- سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: طول کلی محور خاش- سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب ۶ قطعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

اکبری با بیان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش