Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:44:10 GMT

سابلیمینال چیست و چگونه کار می کند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۸۹۸

سابلیمینال چیست و چگونه کار می کند؟

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام های سابلیمینال صداها یا تصاویری هستند که به صورت هشیارانه یا توسط ذهن هشیار قابل درک و تشخیص نیستند و این پیام ها مستقیما بر ذهن ناهشیار و نمیه هشیار اثر می گذارند.

در واقع سابلیمینال ها فایل های صوتی هستند که با استفاده از علم صداپردازی و تلفیق برخی تکنیک های خود هیپنوتیزم تولید شده و شامل پیام هایی ( که باید به شکل استاندارد و مناسب باشند )  می باشند که  تغییرات و الگوهای ذهنی و جسمی مورد نیاز ما را برنامه ریزی درونی کرده و به مرحله اجرا تبدیل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فایل ها دارای پیام هایی هستند که تنها برای ضمیر ناخودآگاه ما قابل درک می باشند. تفاوت سابلیمینال با بیوکنزی این است که سابلیمینال ها از طریق تلقین ناخودآگاه تغییرات را ایجاد می کنند اما بیوکنزی از طریق امواج تاثیر گذار بر مغز کار می کند .

کاربرد فایل‌های صوتی سابلیمینال چیست و نحوه عملکرد آن‌ها

پیام‌های صوتی مخفی، می‌توانند ضمیر ناخودآگاه افراد را برای رسیدن به موفقیت آماده کنند و از طرف دیگر این ابزار می‌توانند به انسان کمک کنند تا رفتارها و عادت‌های محدود کننده که مانع از خوشی و شادی او شده‌اند را کنار بگذارد و به برنامه ریزی‌های جدید برای زندگی خود دست بزند. همان‌طور که می‌دانید حواس پنجگانه انسان، به طور دائم در حال ارسال اطلاعات تازه به مغز است. علاوه بر حواس پنجگانه، فرایند دریافت اطلاعات از طریق دیگری هم صورت می‌گیرد که آن روش، عبارت است از دریافت و کسب اطلاعات از طریق ناخودآگاه ذهن افراد.

لازم است بدانید دریافت اطلاعات از طریق ضمیر ناخودآگاه انسان، به وسیله پیام‌های سابلیمینال، انجام می‌گیرد. بنابراین عامل، این عناصر، می‌توانند پیام‌های پنهان و مثبت را به وسیله به کارگیری امکاناتی مانند موسیقی، وارد ضمیر ناخوداگاه انسان کنند. در حقیقت لازم به ذکر است که  یک ذهن آگاه، می‌تواند تنها موسیقی را از طریق حس شنوایی خود، درک کند. لذا گوش دادن به طور مداوم به موسیقی‌های فایل‌های صوتی پنهان و هم‌چنین تکرار هر روز این فایل‌ها، می‌تواند موجب شود تا تمامی پیشنهادات و تلقینات مثبت را به ضمیر ناخودآگاه خود وارد کند.

این فایل‌های مخفی، دارای انواع مختلفی هستند. از جمله این موارد می‌توان سابلیمینال ‌های دیداری و شنیداری را نام برد.

 

سابلیمینال چیست از زاویه ای دیگر

اما در جواب سوالی سابلیمینال چیست میتوان به شیوه ی دیگری نیز گفته که حواس پنجگانه شما دائما در حال ارسال اطلاعات جدید به مغز تان هستند.

اما این تنها راه برای رسیدن اطلاعات بعه مغز انسان نیست.

روش دیگری که مغز اطلاعات را دریافت می کند، دریافت اطلاعات به وسیله ناخودگاه افراد است.

این کار و دریافت اطلاعات توسط ضمیر ناخوداگاه و به وسیله پیام های پنهان یا همان پیام های سابلیمینال انجام می شود.

ذهن شما بسیار قدرتمند است و این ذهن و افکار شماست که نوع و نحوه زندگی شما را کنترل می کند.

کاری را که امروز انجام می دهید نتیجه عادات، تفکر و رفتار شماست. رفتار و کاری را که در آینده انجام می دهید نتیجه رفتار و کارهایی است که اکنون انجام می دهید.

شما این توانایی را دارد که با کمک قدرت ذهن، تغییری باورنکردنی در زندگی خود ایجاد کند.

روانشناس بزرگ آمریکایی ویلیام جیمز می گوید: انسان ها می توانند با تغییر نگرش درونی ذهن خود جنبه های بیرونی زندگی خود را تغییر دهند.

اگر توانایی تغییر افکار خود را دارید ، پس این توانایی را هم دارید که خود را در سطح عالی تغییر دهید و به طور چشمگیری کیفیت زندگی تان را بهبود ببخشید

 

 

 

.

مغز شما از صد تریلیون ارتباط و پیوند عصبی تشکیل شده است.

آلبرت اَینشتَین تخمین زد که ما فقط از بخش کمی از مغز خود یعنی حدود 10 درصد آن استفاده می کنیم.

پیام های سابلیمینال کلید رسیدن به 90 درصد دیگر از توانایی مغز انسان ها هستند.

پیام های سابلیمینال می توانند هم در تبلیغات و سینما بکارگرفته شوند و هم در توسعه و رشد ویژگی های فردی افراد.

این پیام ها هم به صورت تصویر روی افراد تاثیر گذارند و هم به شکل صوت و موسیقی.

پیام های سابلیمینال القائات پنهان مثبت را به وسیله موسیقی وارد ضمیر ناخودآگاه شما می کنند.

ذهن اگاه تنها موسیقی را از طریق حس شنوایی درک می کند. اما اتفاقات مهم تر و اصل ماجرا جای دیگری اتفاق می افتد

با گوش دادن مداوم به موسیقی های سابلیمینال و تکرار روزانه آن ها پیشنهادات وتلقینات مثبت وارد ضمیر ناخودآگاه شما می شود و شما روز به روز به اهدافتان نزدیک تر می شوید و می توانید افکار منفی خود را کنار گذاشته و افکار مثبت خود را بهبود ببخشید.ش.

نمونه درمان و ترمیم ذهنی سابلیمینال عبارتند از: افزایشحس اعتماد به نفس و خودباوری درمان چاقیبا استفاده از سابلیمینال لاغری جذب پول و ثروت افزایشکاریزما و جذابیت تاثیر گذاری ونفوذ کلام و…

موارد استفاده از سابلیمینال برای ارتقاء و بهبود ویژگی های شخصی بی شمار هستند و هر کدام تلقینات و پیام های پنهان مخصوص خود را دارند.

سابلیمینال رایگان

در حال حاضر، سایت سابلیمینال VIP در حال تولید انواع این محصولات هستند و این فایل‌ها را در اختیار مخاطبین، قرار می‌دهند؛ بنابراین می‌توانید برای خرید سابلیمینال‌های مربوط به پیشرفت در روابط، هم‌چنین فایل‌های پیام مخفی پیشرفت شخصی، زیبایی و ذهن، تحصیلی و آموزشی، فایل‌های پیام پنهانی سلامتی و درمان و مربوط به قانون جذب و متافیزیک، مهارت و مشاغل مختلف، ورزشی و هنری و فرهنگی و یا دانلود سابلیمینال رایگان … به سایت سابلیمینال قربانی مراجعه نمایید و فایل صوتی مورد نظر خود را تهیه نمایید.

چگونه فایلهای سابلیمینال را گوش دهیم؟

حال که متوجه شده اید که سابلیمینال چیست باید بدانید چگونه آن را استفاده کنید.

فایل‌های سابلیمینال مسیج به شکلی تهیه شدن که می‌توانید به راحتی و در زمان‌های محتلف به آن‌ها گوش دهید و تاثیرات آن را در زندگی خودتون ملاحظه کنید.

با این حال برای اثر بخشی بیشتر بهتر است چند نکته را رعایت کنید.

برای نتیجه گیری بهتر حداقل روزی یکبار به موزیک‌های بی کلام سابلیمینال گوش دهید. این کار برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه شما ضروری است.
شما در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به آهنگ‌های سابلیمینال گوش دهید و برای تکرار گوش دادن فایل‌های سابلیمینال در روز مشکلی ندارید، ولی توصیه می‌کنیم حداکثر سه مرتبه در روز به فایل‌های سابلیمینال گوش دهید.

از مهمترین ویژگی تلقین با پیام‌های پنهان سابلیمینال استفاده از آن‌ها در شرایط مختلف زندگی است.

در صورتیکه شما قصد دارید بهترین و بیشترین نتیجه را از گوش دادن به فایل‌ها کسب کنید. بهتر است زمانی از سابلیمینال استفاده کنید که کارهای سنگین که نیازمندانجام نمی‌دهید.

برای نتیجه گیری بیشتر در زمان تغییر ضمیر ناخودآگاه بهتر است رفتار و فعالیت روزانه شما هم با آن موضوع ارتباط داشته باشد.

به عنوان مثال: زمانیکه سابلیمینال درمان چاقی را گوش می‌دهید. سبک زندگی خود را هم برای رسیدن به اندامی ایده آل تغییر دهید.
ورزش کنید، رژیم و تغذیه مناسب انتخاب کنید تا سریعتر به خواسته خود برسید.

و برای تأثیرگذاری بیشتر آهنگ‌های سابلیمینال حتماً از هدفون استفاده کنید. بدون هدفون هم می‌توانید از تلقینات پنهان سابلیمینال استفاده کنید، ولی گوش دادن به فایل‌ها با هدفون تأثیرگذاری آن را بیشتر می‌کند.

امیداواریم که کاملا برای شما روشن شده باشد که سابلیمینال چیست و چه کاربردی دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار دریافت اطلاعات ضمیر ناخودآگاه پیام های پنهان استفاده کنید فایل ها زندگی خود گوش دهید گوش دادن پیام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویدیویی جدید حماس در مورد اسرای اسرائیلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • پیام ویدیویی جدید حماس در مورد اسرای اسرائیلی
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • آموزش: چگونه مانع افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها شویم؟
  • آموزش: ده برنامه ضروری که باید روی رایانه جدید خود نصب کنید!