Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@05:12:35 GMT

صهیونیست‌ها در محاصره جبهه مقاومت هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۹۰۵

صهیونیست‌ها در محاصره جبهه مقاومت هستند

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص تحولات اخیر سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه اظهار کرد: تحولات در حال جریان در سرزمین‌های اشغالی بی‌سابقه‌ترین تحولات از زمان جعل رژیم صهیونیستی بوده و از لحاظ بزرگی هیچ نمونه مشابه‌ای ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ‌های پیشین فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها در مقاطع مختلف افزود: در سال‌های اخیر جنگ‌های غزه و سی و سه روزه از جنگ‌های پیشین رژیم صهیونیستی بوده‌اند که هرکدام دارای مختصات خاص خود بوده‌اند.

جوانی با بیان این که تحولات کنونی دارای مختصاتی منحصر به فرد هستند، ادامه داد: اکنون رژیم صهیونیستی غافلگیر شده و در محاصره کامل جبهه مقاومت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی هم از درون سرزمین‌های اشغالی و هم از طریق افکار عمومی ملت‌های جهان تحت فشار و محاصره قرار گرفته است.

معاون سیاسی سپاه دلیل غافلگیری رژیم صهیونیستی را فشار‌های داخلی و المللی دانست و گفت: اتفاقات روز‌های گذشته در سرزمین‌های اشغالی توان مقاومت را در مقابله با قدرت نظامی صهیونیست‌ها و آشکارسازی نقص سیستم دفاعی رژیم صهیونیستی به خوبی به نمایش گذاشته است.

جوانی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی فلسفه وجودی خود را کاملا از دست داده و اوضاع کاملا به نفع فلسطین و مقاومت تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ وجه توانایی تغییر دادن اوضاع به نفع خود را نداشته و بر اساس شواهد روند رسیدن صهیونیست‌ها به پایان یک روند پرشتاب است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران یادآور شد: آینده از آن ملت فلسطین و جبهه مقاومت بوده رژیم صهیونیستی سرنوشتی جز نابودی نخواهد داشت.

جوانی، رژیم صهیونیستی را یک رژیم بی ریشه، غاصب و جعلی خواند و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با زور سرزمین‌هایی را اشغال کرده که امروزه تحت فشار صاحبان اصلی این سرزمین‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان این که امروزه دست صاحبان اصلی سرزمین‌های اشغالی پر شده است، افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سنگ‌های در دست فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرده است.

معاون سیاسی سپاه به پشتوانه بزرگ جبهه مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: در لبنان، سوریه، عراق، یمن و در کل منطقه همه اضلاع جبهه مقاومت با تمام توان از ملت فلسطین در این رویارویی حمایت می‌کنند.

جوانی با اشاره به بحران‌ها و چالش‌های داخلی گوناگون رژیم صهیونیستی، ادامه داد: رژیم صهیونیستی در ابعاد داخلی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نیز دچار بحران و چالش است.

وی اضافه کرد: حامیان همیشگی صهیونیست‌ها مثل انگلیس و آمریکا دچار فرسایش قدرت شده و همدستان این رژیم در منطقه مانند عربستان در دام یمن گرفتار هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران مطرح کرد: با اطمینان می‌توان گفت که این تحولات خبر از آینده خوب پیروزی ملت مظلوم فلسطین بر دشمنان خود، رهایی سرزمین‌های اشغالی از دشمنان بیگانه و آزاد شدن قدس شریف خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقاومت اسلامی رژیم صهیونیستی فلسطین تحولات منطقه معاون سیاسی سپاه پاسداران سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی صهیونیست ها جبهه مقاومت سرزمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم

به گزارش قدس آنلاین، مقاومت اسلامی لبنان حملات جدیدی به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی انجام داد.

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن صهیونیست به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت هفت و نیم صبح امروز یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۲۴، ساختمانی را که نظامیان صهیونیست در شهرک شومیرا استفاده می کردند، با سلاح مناسب هدف قرار داد.

همزمان خبرنگار رسانه لبنانی النشره از گلوله باران مناطقی در شهرک میس الجبل از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی خبر داد.

گفتنی است؛ با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت
  • حمله موشکی سنگین قسام به یک مرکز نظامی صهیونیستی از جنوب لبنان
  • حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • موشک باران سرزمین‌های اشغالی گوشمالی بزرگ برای صهیونیست های غاصب