Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@08:02:30 GMT

اختتامیه جشنواره ملی «طلیعه بندگی» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۹۹۱

اختتامیه جشنواره ملی «طلیعه بندگی» برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ملی «طلیعه بندگی» ویژه دانش آموزان امروز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، آیین اختتامیه ترتیل خوانی کودک و نوجوان و جشنواره ملی طلیعه بندگی امروز 25 اردیبهشت ماه 1400 به صورت پخش زنده از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود.

 

جشنواره طلیعه بندگی ویژه روزه اولی هاست که با بخش های مختلف فرهنگی به نوجوانان فرصتی برای آشنایی با مسئولیت های آن ها در جامعه آینده را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوجوانان در این جشنواره با خواندن کتاب دینی همانند احکام به سوالات پاسخ داده اند، همچنین 24 آیه منتخب از قرآن کریم با موضوعات جذاب را قرائت می کنند و ضمن آشنایی با مفاهیم آن در آزمون مجازی شرکت و امتیاز کسب می کنند.

 

همچنین نوجوانان از فعالیت های خود همانند عکس، فیلم و دفاع از انقلاب را با هشتگ #فرمانده_مجازی منتشر کرده اند و در سایت WWW.JAVANENO.AMFM.IR بارگذاری کرده اند.

 

امروز به شرکت کنندگان منتخب جوایز مختلف که شامل هدایای متبرک  و کارت هدیه است اهدا می شود.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: طلیعه بندگی دانش آموزان قرآن کریم طلیعه بندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نودهی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اختتامیه دوره آموزشی متنا یا معماران تمدن نوین اسلامی در شهرستان علی آباد با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی متنا را با رویکرد تربیتی فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: این دوره در سال گذشته در قالب ۸۰ ساعت طی ۶ ماه در مدرسه علمیه بیت الهدی شهرستان علی آباد برگزار شد.

مسؤول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده در اختتامیه این مراسم به افرادی که این دوره را گذراندند گواهینامه آموزشی داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در دوره آموزشی متنا ۶۰ نفر آموزش دیدند.

کد خبر 6085469

دیگر خبرها

  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود
  • جشن فصل بندگی نوجوانان عرب زبان در بارگاه منور رضوی
  • اختتامیه جشنواره ملی فیلم شهرنما رفسنجان