Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت هزار و ۱۰۰ قبض جریمه به دلیل نقض محدودیت تردد شبانه در استان صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۲۵ اردیبهشت) در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح محدودیت های کرونایی از ابتدای امسال تاکنون هشت هزار و ۱۰۰ قبض جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای تردد شبانه رانندگان متخلف صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد ممنوع است که متاسفانه برخی از مردم در این زمینه رعایت نکردند، گفت: به طور میانگین روزانه ۱۷۰ خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیتهای شبانه اعمال قانون شده اند.

 

وی از صدور ۴۳۰ برگه جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در استان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت ۱۲۷ خودرو متخلف هم یک میلیون تومان جریمه شده‌اند.

 

فرشید ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون از ورود پنج هزار و ۸۰۰ خودرو به داخل شهرها ممانعت بعمل آمده است.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۷ هزار و ۱۰۰ پیامک برای رانندگان متخلف در این مدت ارسال و ۴۷ هزار تذکر لسانی در بحث محدودیت تردد انجام شده است.

 

وی در پایان افزود: در اجرای این ماموریت ۵۸۰ همکار مبتلا به کرونا شدند زیرا بیشترین تماس در ماموریت‌ها با مردم است که ۴۷ نفر از نیروهای پلیس بستری هستند.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: محدودیت تردد شبانه جریمه خودروی متخلف فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خراسان جنوبی تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس