Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت جنایات مدرسه سید الشهدا دشت برجی کابل افغانستان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در پی شهادت و مجروح شدن تعدادی از دختران مدرسه سیدالشهداء کابل افغانستان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه این حادثه هولناک را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر بسیار تکان دهنده  شهادت   و مجروح شدن تعدادی از دختران معصوم و  بیگناه در بیست و پنجم ماه مبارک رمضان در اثر انفجاری که توسط جنایتکاران داعشی در مقابل یک دبیرستان دخترانه شیعیان در دشت برجی واقع در حومه غرب کابل به نام مدرسه سید‌الشهداء انجام گرفت، قلب همه مسلمانان و آزادگان عالم را جریحه دار کرده است.

جنایات سلفی و وهابی که پرورش یافته سازمانهای اطلاعاتی سیا و موساد و اینتلیجنس سرویس دنیای استکبار می باشند  متاثر از افکار  جاهلیت قبل از بعثت پیامبر خاتم است ، تحصیل دختران را حرام می دانند و زنده بگور کردن دختران  و قتل بیگناهان را افتخار می شمارند.  باید گفت اتحادی از جاهلیت مدرن و جاهلیت سنتی در جهان امروز شکل گرفت. ایادی استکباری غرب نماینده جاهلیت مدرن و سلفی ها و وهابی ها نماینده جاهلیت قدیم در عصر پیش از بعثت می باشند  که هر دو در حال اقدام  به نابودی میراث تمدنی و معنوی مسلمانان هستند. 

چقدر مردم افغانستان مظلومند که حقوق بشر و سازمان ملل  انجا مرده‌اند و حتی این جنایات را به حسب ظاهر محکوم هم نمی‌‌کنند؛ امّا قطعاً خون این مظلوم‌ها به‌زودی طومار سلفی ها و وهابیونی جاهلی  را که دست پرورده آمریکای جنایتکار در افغانستان هستند، در هم خواهد پیچید، خون مظلومان هیچگاه هدر نمی‌‌رود و ظالمان و ستمگران برای همیشه در دوزخ الهی مخلد خواهند بود.

این جنایت که در ماه حرام الهی صورت گرفت و دخترانی معصوم و بی‌گناه و روزه‌دار ناگهان در خون خود غلطیدند، قساوت قلب و سبعیت جنایتکاران  وهابی را بیش از پیش آشکار کرد.

هزاران درود و سلام بر روح بلند سردار پر افتخار اسلام و آزادگان عالم، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم* که با چنین جنایتکارانی همواره در ستیز بودند، این جنایتکاران در سوریه، عراق، لبنان و دیگر نقاط فقط شیعیان را نمی‌‌کشتند، بلکه به اهل سنت هم رحم نمی‌‌کردند و آنها را هم فجیعانه می‌‌کشتند. آنها فقط خودشان را قبول داشتند و قتل مابقی را جایز می‌‌شمردند! واقعاً چقدر افکار اینها که عمدتاً محصول اندیشه جاهلی وهابیت سعودی هستند با انسانیت و بشریت در ستیز است و از روح اسلام که آدم‌کشی را حرام می‌‌داند بیگانه و بی‌بهره است .

ما  اساتید بسیجی از همه علمای اسلام به ویژه علمای اصیل اهل سنت می خواهیم* که این گونه جنایات را محکوم کرده و  برای جوانان مسلمان روشنگری کنند که هر گونه قتل نفس در اسلام حرام است چه شیعه باشد، چه سنی باشد و یا حتی مسیحی و غیر مسلمان باشد و افکار آنان را از گرایش به جنایتکاران وهابی جاهل به دور دارند. و بدانند که وهابیت، مکتبی استعماری است که برای اختلاف‌افکنی بین مسلمانان و دشمنی طوایف مختلف مسلمانان نسبت به یکدیگر از دیرباز با هدایت دشمنان اسلام ایجاد شده است و تا امروز کشتارهای فجیعی را در عالم اسلام داشته‌اند. از همه مسلمانان و آزادگان عالم می خواهیم که در برابر چنین جنایاتی سکوت نکنند  هر جا و هر  مسلمان و آزاده ای باید این جنایت‌های ضد انسانی و ضد بشری و ضد اسلامی را محکوم نماید . 

همچنین مااساتید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد از دولت افغانستان استدعا داریم که از سبک مبارزه سردار شهید سلیمانی با داعشی‌‌ها که یک بُعد آن گسترش بسیج مردمی برای حفظ امنیت شهرها و روستاهاست، الگو بگیرد و با کمک مردم و بدون اتکال به قدرت‌های بیگانه که خود تروریست‌پرور و داعش‌پرور هستند، بتواند امنیت مردم مظلوم افغانستان را تأمین کند.  والعاقبه للمتقین والسلام علیکم و رحمه الله

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اساتید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!

سیدخلیل سجادپور در روزنامه خراسان نوشت:حدود ساعت ۱۴ روزگذشته، مرد جوانی سراسیمه و نگران به طرف خیابان ۱۷ شهریور مشهد حرکت کرد تا از ماجرای وحشتناکی که خواهرش او را مطلع کرده بود، باخبر شود، اما وقتی به منزل برادرش در کنار پارک رسید با صحنه دلهره آوری روبرو شد و با دستانی لرزان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت. طولی نکشید که گروهی از نیرو‌های انتظامی به سرپرستی سرهنگ علی ابراهیمیان (رئیس کلانتری شهید نواب صفوی) عازم خیابان ۱۷ شهریور شدند و با حکم قضایی به بررسی ماجرا پرداختند. آنان صحنه‌ای از یک جنایت هولناک را دیدند که مرد ۳۶ ساله‌ای مقابل چشمان دو دختر خردسالش رقم زده بود. به همین خاطر بلافاصله مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و به حفظ صحنه جنایت پرداختند.

 دقایقی بعد قاضی «محمود عارفی راد» به همراه گروهی از عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی به محل وقوع حادثه رسیدند وبدین ترتیب بررسی‌های تخصصی وارد مرحله جدیدی شد. تحقیقات میدانی قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد حاکی از آن بود که «امیر-ز» به دلیل نامعلومی روی پیکر همسرش نشسته و پس از آن که سر او را به کف اتاق و اطراف کوبیده، با چاقو به جان وی افتاده و او را به قتل رسانده است. در همین حال دو دختر ۴.۵ و ۶ ساله وی که شاهد این صحنه وحشتناک بودند، از شدت ترس فقط اشک می‌ریختند و گریه می‌کردند که پدر متوجه آنان شده و چند سیلی هم به گوش دخترش نواخته است تا او را ساکت کند.

بررسی‌های مقدماتی در صحنه جنایت، بیانگر آن بود که متهم به قتل شب قبل دست به جنایت زده است و تا ظهر روز بعددرحالی کنار جسد همسرش نشسته که فرزندانش تنها شاهد این ماجرای تکان دهنده بوده اند. به همین دلیل قاضی عارفی راد بی درنگ دستور انتقال کودکان به مرکز روانپزشکی بهزیستی را صادر کرد تا دختران خردسال با مهارت‌های روانپزشکی این صحنه هولناک را از خاطر ببرند. از سوی دیگر نیز تحقیقات درباره علت وانگیزه این جنایت با دستورات ویژه قضایی ادامه یافت و به گونه‌ای که احتمال می‌رود علایمی از اختلال شخصیتی در متهم وجود داشته باشد به همین دلیل قاضی ویژه قتل عمد دستور انتقال متهم به پزشکی قانونی را صادر کرد، اما متهم در بازجویی‌های اولیه مدعی شد که به خاطر پختن غذا با همسرش درگیر شده است!  تحقیقات بیشتر دراین باره زیر نظر سرهنگ محمد مرادی (افسر پرونده) همچنان ادامه دارد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین حوادث ۱۴۰۲ ؛ از قتل هولناک داریوش مهرجویی تا بازگشت امیر تتلو
  • وجود بیش از ۴۵۰ مدرسه سنگی و ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد
  • قتل هولناک همسر سر پخت غذا
  • ۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • تصادف هولناک در افغانستان با ۲۱ نفر کشته
  • تصادف هولناک در جنوب افغانستان؛ ۲۱ نفر کشته شدند
  • تصادف هولناک در جنوب افغانستان/ ۲۱ نفر کشته شدند
  • جنایت هولناک اسراییل؛ کشتار جمعی در النصیرات
  • جنایت هولناک اسراییل در غزه/ دست‌کم ۳۶ فلسطینی شهید شدند