Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@22:04:13 GMT

کشف مقدار 5 تن شیر خشک قاچاق در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۰۸۳

کشف مقدار 5 تن شیر خشک قاچاق در ایرانشهر

حسن کیخا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بخش بزمان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان، مراتب توقیف یک دستگاه کامیون حاوی شیر خشک قاچاق را که در مسیر بزمان به ایرانشهر در حرکت بود در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران طی کنترل خودروهای عبوری کامیون مذکور را توقیف و در بازرسی از آن تعداد 200 کیسه 25 کیلویی معادل  5  تن شیرخشک را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: کارشناسان اداره گمرک  ارزش شیر خشک قاچاق مکشوفه را 2 میلیارد ریال برآورد کردند.

کیخا خاطرنشان کرد: در این رابطه 2 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در خاتمه از مردم درخواست کرد: در صورت آگاهی از هر گونه اقدام به قاچاق، مراتب را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان قاچاق شیر کشف فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۶۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی قاچاق کشف شد. 
وی از معرفی متهم ۵۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی کود‌های قاچاق را ۳۷۵ میلیون ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان